Das niet zo mooi zoon!!!!!

K@W@

MF veteraan
8 okt 2004
21.458
13.116
nijmegen
Zoonlief vond het nodig deze winter om zijn zx7r ff te laten spuiten, velgen poedercoaten, nieuwe banden, ketting + tw.....

Enfin het voorjaar slaat al vroeg toe, dus "PA, we gaan met een stel vrienden even naar de ardennen, dus ik neem jouw motor even mee"

Kon zelf niet mee, mijn dochter had net een huis gekregen, en mijn aanstaande schoonzoon is zo handig als een deurknop, dus Pa moest helpen....

Kom 's avonds nietvermoedend thuis, zoonlief lijkbleek op de bank....
"Pa ik moet je iets vertellen"
Nou hou maar stil, ik zie het al aan je gezicht, hoeveel schade?????

Tja da week nie, maar ik betaal alles hoor....

Ben nog maar niet gaan kijken, maar alles wat ik kon uitbrengen


DAS NIET ZO MOOI :( :( :( :( :( :( :(
Hoe zouden jullie vaders reageren (tenslotte ben je blij dat ie zelf niets heeft, en hij zal het niet met opzet gedaan hebben)
ben gewoon WA verzekerd, kan het me veroorloven (niet dat ik het graag doe hoor)
dus als er nog iemand kuipdelen heeft van een ZX9R 94-97 hoor ik het graag
 
Vraag je niet eerst hoe het met je zoon gaat? tenminste dat zou de reactie van mijn pa geweest zijn.. en niet eerst hoeveel schade ? ;)
 
Vraag je niet eerst hoe het met je zoon gaat? tenminste dat zou de reactie van mijn pa geweest zijn.. en niet eerst hoeveel schade ? ;)

Hij zat op de bank, nix aan te zien, dus buiten een zeer gedeukt ego had ie nix, dat had ik al gezien
 
Das idd niet zo mooi!!!
Maar wees blij dat zoonlief nog heel en een ervaring wijzer is.





Was ie nou lijkbleek vanwege de crash of vreesde hij de toorn van de anders zo aardige vader O-)
 
Vraag je niet eerst hoe het met je zoon gaat? tenminste dat zou de reactie van mijn pa geweest zijn.. en niet eerst hoeveel schade ? ;)
Zoon zit nog op de bank en ademt nog ... gaat nu waarschijnlijk een stuk beter met hem dan nadat Pa z'n motor heeft gezien :P
 
Zoon zit nog op de bank en ademt nog ... gaat nu waarschijnlijk een stuk beter met hem dan nadat Pa z'n motor heeft gezien :P

okee okee.. jullie winnen :+


Dan kan je hem altijd nog een klap geven, omdat ie onderuit is gegaan :?
 
Kom 's avonds nietvermoedend thuis, zoonlief lijkbleek op de bank....
"Pa ik moet je iets vertellen"
Nou hou maar stil, ik zie het al aan je gezicht, hoeveel schade?????


Wel grappig dat je meteen wist wat er gebeurd was. :)

Lijkt me voor jou niet leuk maar voor je zoon al helemaal niet om andermans motor in de prak te rijden.

Maar nou mag jij natuurlijk op zijn fris gespoten motortje tuffen deze zomer. :]

http://www.marktplaza.nl/KUIPDELEN-amp-ONDERDELEN-1133235.php
 
Laatst bewerkt:
Gescheiden ouders, dus mijn pa is al blij als hij mij ziet :) MAAAAAAR als ik zijn Suzuki bandit 1200 S in de de prak zou rijden, zeker omdat hij hem zelf 1 jaar geleden in de prak heeft gereden en daarna gefixed en veel voor betaald, zou hij wel bloedlink zijn :)
 
Wel grappig dat je meteen wist wat er gebeurd was. :)

Lijkt me voor jou niet leuk maar voor je zoon al helemaal niet om andermans motor in de prak te rijden.

Maar nou mag jij natuurlijk op zijn fris gespoten motortje tuffen deze zomer. :]
:^
Mijn pa rijdt niet met de motor, maar moest ik bv een ongeluk hebben met zijn auto denk ik wel dat hij rustig zal reageren maar vanbinnen zit te koken. Als hij dan weet dat ik alles zal betalen, zal hij al veel relaxer zijn, maar ik vrees dat ik het dan nog wel een paar jaar mag horen
 
Ik ben ook pa en dochter nam wel eens mijn motor mee. Ik zit hem wel een beetje te knijpen voor haar, maar niet voor mijn motor. Nou is dat niet zo'n nieuwe meer, maar als dochter zou vallen zou ik toch meer bezorgd zijn over dochter dan die motor. Dat komt wel weer goed.
Dit wel eens meegemaakt met mijn motor die ik uitleende aan broer....totall loss ;( en niet boos geweest (hij lag in coma in het ziekenhuis dus weining rede om boos te zijn), ik houd nog even geheim wie dat was, maar komt ook in de forum voor.....
 
Laatst bewerkt:
Gescheiden ouders, dus mijn pa is al blij als hij mij ziet :) MAAAAAAR als ik zijn Suzuki bandit 1200 S in de de prak zou rijden, zeker omdat hij hem zelf 1 jaar geleden in de prak heeft gereden en daarna gefixed en veel voor betaald, zou hij wel bloedlink zijn :)


Ach, ik lees:

Persoonlijke gegevens:
Gebruikersnaam:TicTac

Hobby's en interesses:Taekwondo, boksen etc

Dus een bloedlinke pa kijkt bij jou wel uit O-)
 
ach.... tis maar blik.
wel een dood-doener, maar zoonlief (nou, lief?) heeft niks anders dan een deuk in zijn ego. de rest is betaalbaar.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ik wel even zou grommen, maar uiteindelijk is het maar een motor, weet je dat het altijd kan gebeuren en je zoon heeft niks (én zit lijkbleek op de bank te bibberen :P).

Daarnaast kan je het hem nog jaaaren inwrijven. 8-)
 
Poeh he, ik zou nooit het vervoer van mijn pa meer nemen, unless echt wanhopig... Nee, als er dan iets gebeurt, dan vindt hij het niet erg... hij blijft je er alleen voor de rest van je leven ermee achtervolgen -O-
 
Mijn pa zou zeggen "het is maar een gebruiksvoorwerp" :}
Hij heeft dan ook maar een oude Kawa GT-550 uit '91.
Maar toen hij hem 3 weken had mocht mijn vrouw (toen vriendin) de Kawa lenen omdat hij beloofd had dat ze op zijn motor mocht rijden als ze d'r motorrijbewijs had gehaald.
De hele dag lekker samen gereden en toen we laat in de middag weer thuiskwamen moest ze even wachten totdat ik (die voorreed) mijn motor draaide op het erf dus ze knijpt licht sturend in de voorrem en valt gelijk om (hoge motor van +200kg en klein vrouwtje, geen houden aan..)!
Mijn ouder hadden ons voor het huis langs zien rijden dus kwamen nog net op tijd uit de achterdeur om de motor met een doffe klap met de tank op een paaltje te zien vallen :X
Het eerste wat mijn pa deed was _O- , en : "zo, jij weet gelijk ook wat vallen met de motor is":}
Het vrouwtje natuurlijk gelijk in tranen: "ik had nog liever mijn poot gebroken als die nieuwe motor stukgemaakt", toen ze dat zei werd ie pas echt kwaad !
Ook de schade, 1300 gulden voor een nieuwe tank, mochten we niet betalen "ik heb hem zelf aan je uitgeleend dus mijn risico" :}
 
Dat meen je niet :(

Mijn pa is niet meer '( maar die zou eerst blij zijn dat ik niks had en daarna behoorlijk boos zijn... En ik zou hem groot gelijk geven :P
 
Mijn pa zou zeggen "het is maar een gebruiksvoorwerp" :}
Hij heeft dan ook maar een oude Kawa GT-550 uit '91.
Maar toen hij hem 3 weken had mocht mijn vrouw (toen vriendin) de Kawa lenen omdat hij beloofd had dat ze op zijn motor mocht rijden als ze d'r motorrijbewijs had gehaald.
De hele dag lekker samen gereden en toen we laat in de middag weer thuiskwamen moest ze even wachten totdat ik (die voorreed) mijn motor draaide op het erf dus ze knijpt licht sturend in de voorrem en valt gelijk om (hoge motor van +200kg en klein vrouwtje, geen houden aan..)!
Mijn ouder hadden ons voor het huis langs zien rijden dus kwamen nog net op tijd uit de achterdeur om de motor met een doffe klap met de tank op een paaltje te zien vallen :X
Het eerste wat mijn pa deed was _O- , en : "zo, jij weet gelijk ook wat vallen met de motor is":}
Het vrouwtje natuurlijk gelijk in tranen: "ik had nog liever mijn poot gebroken als die nieuwe motor stukgemaakt", toen ze dat zei werd ie pas echt kwaad !
Ook de schade, 1300 gulden voor een nieuwe tank, mochten we niet betalen "ik heb hem zelf aan je uitgeleend dus mijn risico" :}

Super die pa van jou (de mijne is ook niet verkeerd gelukkig).
 
De reacties vallen me mee, dat is heel anders dan wanneer moeder de vrouw thuiskomt met een krasje op het koekblik, ik ken gevallen waarbij dat op ruzie, maanden stilzwijgen tegen elkaar en echtscheidingen aflopen
Wat zijn motorrijders dan weer een makkelijk volk he
geen wonder dat dat nooit overgaat, zo'n motorvirus
 
Terug
Bovenaan Onderaan