Das zweite Fehn Wochenende 26/27/28 augustus 2011

Reden te meer om er voor te zorgen dat je er volgend jaar gewoon bij bent :Y

We zullen niet bijten *D
zou ik niet zo zeker van zijn, kleintje_b gaat mee.....
Ik ben zeker te laat om me al aan te melden......
deelnemers van voorgaande edities hebben toch voorrang boven nieuwkomers?

Ik heb trouwens een probleem: 1 motor, 1 bestuurder en al meer dan 2 interne aanmeldingen naast die van mijzelf.......
 
zou ik niet zo zeker van zijn, kleintje_b gaat mee.....deelnemers van voorgaande edities hebben toch voorrang boven nieuwkomers?

Ik heb trouwens een probleem: 1 motor, 1 bestuurder en al meer dan 2 interne aanmeldingen naast die van mijzelf.......

Mocht het deze student lukken om een andere motor (bij voorkeur met koffers) bij elkaar te sparen, dan kan ik daar m'n zooi in kwijt en kan ik iemand al meteen op de heenreis meenemen, scheelt alvast een auto. Tijdens de tour heb ik uiteraard geen last van bagage, dan moet het sowieso wel lukken :Y
 
~
deelnemers van voorgaande edities hebben toch voorrang boven nieuwkomers?

Ja, in geval van twijfel........

Ik heb trouwens een probleem: 1 motor, 1 bestuurder en al meer dan 2 interne aanmeldingen naast die van mijzelf.......
Het ging om een grens van 30 motorrijders. waar misschien nog wel mee gesmokkeld kan worden........., ik zeg 40. Goed ?
 
Als ik weer 16 jaar zou zijn, dan keerde ik mijn rug toe naar die oude vrouw er tussen in, en ging stoer doen om de aandacht te krijgen die wou :Y :+
Tsja, maar onder andere dankzij die oude vrouw kon ze wel het weekend mee, dus teveel de rugtoekeren zou niet verstandig zijn O-)
Op een of andere manier krijg ik het idee dat 'die oude vrouw' binnenkort op deze post gaat reageren.. :+
Ik weet wie het zegt, maar je hebt gelijk :P
 
Wat een boel leuke foto`s, heb het hele album bekeken.

Alleen wie o wie heeft er een ring om haar/zijn middelvinger? :(

_O- _O- _O-
303590_258881710800719_241565125865711_883898_7387984_n.jpg
 
"Nee, niet konijntje! Twee! Twee sausjes. Die witte en die rode!"


ik heb geen ringen om welke vinger dan ook, maar ik sta dan ook op de foto. Komt bij dat als het wel mijn hand zou zijn, ik ernstig aan mijn anatomie ga twijfelen.....
 
"Nee, niet konijntje! Twee! Twee sausjes. Die witte en die rode!"


ik heb geen ringen om welke vinger dan ook, maar ik sta dan ook op de foto. Komt bij dat als het wel mijn hand zou zijn, ik ernstig aan mijn anadomie ga twijfelen.....
Lieve juf, zie je dat ik zelf met quoten de d en t al door elkaar haal? _O-


*heeft een donkerbruin vermoeden van wie de vingers zijn*

Diegene zal heel wijselijk haar mond houden.
Kwamen de wijze niet uit het Oosten? :W
 
Lieve juf, zie je dat ik zelf met quoten de d en t al door elkaar haal? _O-


*heeft een donkerbruin vermoeden van wie de vingers zijn*

Diegene zal heel wijselijk haar mond houden.
Kwamen de wijzen niet uit het Oosten? :W
o jee, dat worden extra lessen spelling! })



hij zei "lieve juf" tegen me *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat zit er wel in, maar als je 16 bent, dan vindt je alles wat boven de 20 is afstotelijk.
Bij 25 is dat 30, bij 40 is dat 35, en bij 45 is dat weer 25. Want dan is " ééntje" van 25 weer lekker :+
En hoe oud was u ook al weer :?

:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan