Dat heb ik weer...

73

Die hard MF'er
15 apr 2005
253
0
Ik weet niet of jullie mij een tijdje terug bezig hebben gezien over die buddyseatcover voor men zxr400 waark nog steeds geen foto's van heb gepost? ;) Maar die seat cover is binnen en zit er ook op. Ben ermee langsgereden bij de spuiter om de kleur goed te krijgen. Moest trouwens 4 weken wachten tot hij klaar was echt n schande. Kom ik daar, zegtie kijk mooi parel wit. Ik zag al dat het niet goed was, maar ik wilde het even checken. Had die druif dat ding wit gespoten ipv beige. En dan ben ik nog langsgereden... Moest ik na de vakantie maar terugkomen dan zou hij er wat parelmoer opspuiten... Die laksheid van die lui af en toe. Maken jullie ook wel eens zoiets mee?

Groetjes!
 
Wat een toestand... ik heb het wel eens bij de slager, vraag ik een pond, krijg ik 490 gram...
(nee onzin, jammer maar kan gebeuren he?)
 
Naja :P jullie snappen de situatie niet, ik moest eerst 4 weken wachten, en dan heef hij het ook nog eens verkeerd gespoten. Baal ik gewoon van. Heb jij wel is n wit kapje gezien op n beige kont ziet er niet uit. Stelletje negatievelingen :P :Y
 
Naja :P jullie snappen de situatie niet, ik moest eerst 4 weken wachten, en dan heef hij het ook nog eens verkeerd gespoten. Baal ik gewoon van. Heb jij wel is n wit kapje gezien op n beige kont ziet er niet uit. Stelletje negatievelingen :P :Y

Nee maar wel een roodkapje op een blanke kont :+
 
Ach, ik leef gelukkig nog steeds :]
Vanaf zonder lekker veel rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan