dat komt ervan schelden tegen de politie

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
1
ENSCHEDE - Een 19-jarige automobilist is aangehouden omdat hij gisteren veel te hard reed en bovendien de agenten beledigde. De man reed 123 km/uur waar hij 50 mocht. Zijn rijbewijs is hem daarom afgenomen.

Tijdens het noteren van de nodige gegevens door de politie trapte hij de koplampen van zijn auto in. Toen hij weg mocht, werd hem gezegd het glas op te ruimen. Hierop begon hij de politiemensen uit te schelden en te beledigen. Hij werd aangehouden en overgebracht naar het bureau.




Bron: De Twentsche Courant Tubantia



tsja je eigen koplampen intrappen.....sukkel
 
Laatst bewerkt:
ENSCHEDE - Een 19-jarige automobilist is aangehouden omdat hij gisteren veel te hard reed en bovendien de agenten beledigde. De man reed 123 km/uur waar hij 50 mocht. Zijn rijbewijs is hem daarom afgenomen.

Tijdens het noteren van de nodige gegevens door de politie trapte hij de koplampen van zijn auto in. Toen hij weg mocht, werd hem gezegd het glas op te ruimen. Hierop begon hij de politiemensen uit te schelden en te beledigen. Hij werd aangehouden en overgebracht naar het bureau.




Bron: De Twentsche Courant Tubantia



tsja je eigen koplampen intrappen
En als je verkeerd staat geparkeerd je eigen banden lek steken.
:?
 
nou ja 123 waar je 50 mag die mogen ze van mij een flinke prent geven als het binnen de bebouwde kom was...

tegelijk AFSTRAFFEN
 
Dat zou alvast 1 punt op z\'n voorlopige rijbewijs zijn geweest. Jammer dat het nog niet ingevoerd is. Zo\'n dwaas is niet alleen een gevaar voor zichzelf ... helaas.
 
Tijdens het noteren van de nodige gegevens door de politie trapte hij de koplampen van zijn auto in. Toen hij weg mocht, werd hem gezegd het glas op te ruimen. Hierop begon hij de politiemensen uit te schelden en te beledigen. Hij werd aangehouden en overgebracht naar het bureau.


tsja je eigen koplampen intrappen.....sukkel

Met zo\'n instelling wordt je ook niet oud. sukkeltje :+
 
nou ja 123 waar je 50 mag die mogen ze van mij een flinke prent geven als het binnen de bebouwde kom was...

tegelijk AFSTRAFFEN

hoeft niet
schijnt en nieuwe trend te worden om alle wegen de snelheid omlaag te brengen.
waar je 80 mocht wordt 60 km en waar je 50 mocht
wordt 30 .
naar alle drempels ,verkeersremmers en springschansen gaan we nu over op langzamer rijden
dit ivm met de vele slachtoffers
 
Twas toch niet toevallig Bogadde hé?
;) ;) ;)


Haha, nee automobilist van 19 jaar! ben geen van bijde, en ik kan mezelf wel beheersen.

Eigen koplampen intrappen |(
Nah, ik help m\'n eigen cb dan wel om zeep maar zo ver zou ik nog niet gaan.
 
Haha, nee automobilist van 19 jaar! ben geen van bijde, en ik kan mezelf wel beheersen.

Eigen koplampen intrappen |(
Nah, ik help m\'n eigen cb dan wel om zeep maar zo ver zou ik nog niet gaan.

Maar als je 19 jaar bent heb je toch alle wijsheid in pacht? Maaruu, waarom wel je CB om zeep helpen maar niet je auto? Dat vind ik dan weer vreemd...
:? :? :? :?
 
Maar als je 19 jaar bent heb je toch alle wijsheid in pacht? Maaruu, waarom wel je CB om zeep helpen maar niet je auto? Dat vind ik dan weer vreemd...
:? :? :? :?

Nou je het zegt, kwam er niet echt goed uit.
Nou, m\'n CB ging niet opzettelijk (en ik kan nu wel ;( ), een auto zou ik met plezier om zeep helpen maar de koplampen intrappen, dat schiet ok niet op. Parkeer \'m dan IN de voorgevel van het politie bureau ofzo.
Maar ik zal de komende jaren toch waarschijnlijk geen auto bezitten maar dat boeit ook niet.
 
Dat zou alvast 1 punt op z\'n voorlopige rijbewijs zijn geweest. Jammer dat het nog niet ingevoerd is. Zo\'n dwaas is niet alleen een gevaar voor zichzelf ... helaas.


1 punt :? ??

RIJBEWIJS KWIJT!!!!!
en zoveel jaar rij ontzegging..


(hij trapte wel zijn eigen koplapen kapot maar ze auto zal die waarschijnlijk toch niet meer terug krijgen omdat de overtreding veel te grooot is.. Denk dat die dat d8.)
 
haha wat een eikel ben blij dat ze \'m hebben afgevoerd naar het politiebureau. 120 waar je 50 mag. Ziek man, 50 = binnen de bebouwde kom.. je remmen zijn er echt niet op gebouwd om van 120 af te remmen naar 0 als een oud vrouwtje die wel 50 rijd af wil slaan. Of een kind dat onverwachts oversteekt. Die ligt dan wel uit elkaar met die snelheid.

Maar waarschijnlijk is het ventje niet helemaal labiel, politie uitschelden -> jezelf niet onder controle. Je koplamp kapottrappen -> jezelf niet onder controle. Wordt leuk als een motorrijder een keer voor z\'n auto komt staan bij het stoplicht, die rijd ie allicht plat! |(
Zo\'n jongen moeten ze gewoon minstens z\'n rijbewijs 10 jaar afnemen en dan kijken of ie nog zo ziek is om zo hard te rijden binnen de bebouwde kom.

Ik vind het heel wat anders op de snelweg, daar mag ie van mij met 200 overheen, maar 120 waar je 50 mag is echt een no go. sick fuck. :r
 
Uhm...... in bijvoorbeeld Eindhoven zijn anders wegen genoeg waar je maar 50 mag en je zeker 120 \"veilig\" }) kunt rijden ( gescheiden fietspaden, tweebaans, middenberm enz enz.)

Verder praat ik hier niet de aktie en/of reaktie van dit manneke goed hoor....
 
Je krijgt anders \'t zelfde effect als \"je oudjes\" uit \'t topic:beter autorijden met A-rijbewijs,met 70/80 km. de snelweg op komen draaien :?

Euhhhhhhhh :+ ja nee dan heb je inderdaad een probleem. Maar ik ga er van uit dat iemand die met 200 over de weg blaast wel de meest linkse baan neemt.
 
en altijd voor een volvo gaan racen, want je voelt je dan opgejaagd toch
 
Terug
Bovenaan Onderaan