Dat krijg je nu mat al dat gezwaai!!!!

U denkt:

  • Auw m'n motor...!!!

    Stemmen: 5 7,7%
  • Auw m'n ego.. !!!

    Stemmen: 9 13,8%
  • Auw alle 2...

    Stemmen: 33 50,8%
  • Ik klaag de politieman aan..

    Stemmen: 12 18,5%
  • Ik zwaai nooit meer..

    Stemmen: 6 9,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65

Pistonpen

Die hard MF'er
28 apr 2003
579
0
Utr. / Gld.
Bron: Veenendaalse krant.

Veenendaal.

Een nét iets te vriendelijke motorrijder is Zondagmiddag lelijk ten val gekomen.
Een politieman stond rond 12:20 uur voor het rode verkeerslicht op de kruizing van De Vendelier met de Rondweg West te wachten.
Hij zag dat van links een motorrijder op een mooie sportmotor aan kwam rijden en dat hij rechtsaf de Vendelier inreed.
Daarbij zwaaide de motorrijder vriendelijk en de politieman zwaaide terug.
Vervolgens hoorde de politieman een hoop herrie en zag in zijn linkerspiegel dezelfde motorrijder door de lucht vliegen.
De motorrijder een 31 jarige Veenendaler liep gelukkig geen letsel op.

:X :X :X :X :X :X :X :X :X
 
Sja... Niet al te lang opzij kijken... Toch lullig als ze dan voor je op de rem gaan. :P

[me]Orpheus heeft ook wel eens het hart in de keel gehad... :X
[/me]


Trek je op bij een stoplicht met de auto's mee, kijk je even opzij of er stiekum niet iemand door rood komt, kijk je weer voor je en blijkt dat de $%%$#%$ voor je weer op de rem is gaan staan in plaats van gewoon op te trekken. B|
 
Gaat goed hier in veenendaal... collega is vorige week in een auto gereden. Erg fijn die oplettende automobilisten :(

Volgens mij had die motorrijder een paaltje ofzo geraakt toch? zoiets dergelijks stond in de krant
 
:+

Nee, ik was het zelf niet deze keer.. ;)

Er stond inderdaad een ander bericht in de Rijnpost (maar dat was een veel te lang verhaal om in te tiepen :Z ), dat de motorrijder de bocht te ruim nam en dat de agent een motorrijder door de lucht zag vliegen met voor hem uit een verkeerspaaltje en de motor.. :?

(Hmm nu had ik net zo goed dat lange verhaal in kunnen tiepen besef ik mij net |( )

Gelukkig overigens dat de man geen schade aan zichzelf heeft buiten het ego om dan...
 
haha ja die paar regels meer had je ook wel even kunnen doen
:P :P :P
Maar kom jij ook uit Veenendaal Pistonpen?
 
Daarom zwaai ik vaak niet bij stoplichten... m'n leven is me liever dan zwaaien naar een collegamotorrijder :)
 
Toch wel vlot van de pliesie dat hij terug zwaaide. Meestal zijn ze daar niet zo vlotjes mee. :X


Wie weet is de motorrijder dáárom wel omgevallen door het zwaaien van de agent, wat natuurlijk voor (te?) veel turbulentie zorgde... :+


p.s.

Ja ik kom uit Veenendaal...
Maar ik was 't niet hoor. :}

En ik heb ook geen sportmotor (meer :+ ). (al denk ik soms zelf van wel.. :X )
 
afgelopen zaterdag ook, komt me een witte vfr tegemoed, helemaal schuin hangend wegens de harde (zij)wind (we zaten in de polder) hij vrolijk groeten. toen dacht ik ook, van: eh.. ja doeiiii. volgende keer weer hoor. groeten is leuk, maar wanneer je beter al je handen aan het stuur kunt houden gaat dat bij mij toch écht voor.
 
Er stond trouwens niet bij of er nog een boete wegens gevaarlijk rijden bovenop/achteraan kwam.. :?

Of zou die agent een oogje dichtgeknepen hebben ;) , of het door de vingers gezien hebben, of gewoon over z'n hart gestreken hebben.
 
Doet me denken aan het geklaag van mensen die boos zijn als er niet een bedankje komt van een motorrijder in de file, als zij net voor de motorrijder aan de kant zijn gegaan. De motorrijder heeft wel wat beter te doen met al die koekblikken links en rechts..... :)
 
Blame it on the winter, dan is de zwaaibereidheid zeer groot ('bikkels' onder elkaar). Ik merk er trouwes geen snars van.
 
Ik zwaai ook naar motorrijders die gecrashed zijn, wat ze er ook van zeggen.

Stel je voor dat die daarvoor niet zag dat ik zwaaide..zit ik me straks te vervelen in de cel
 
Terug
Bovenaan Onderaan