Dat moet pijn doen

Je kan zeggen wat je wilt maar ik heb erg medelijden met de passagier , de bestuurder moeten ze vastbinden en een paar keer flink op zijn ballen schoppen omdat : a) hij zo dom doet met iemand achterop
b) een passagier meeneemt die hier niet op voorbereid is
c) hij,noch de passagier beschermende kleding dragen

vind het hoog tijd dat goede kleding verplicht word !
 
ik zeg ook niet dat je geen mening hierover mag hebben, maar als die meid met vertrouwen achterop is gaan zitten en de rijder maakt onverwachts een wheely dan flikker je nou eenmaal ervanaf wie het ook is. Dus "domme muts" vindt ik hier niet echt terecht aangezien ze misschien geen flauw benul had wat er stond te gebeuren. Tuurlijk moeten ze beschermende kleding dragen dat is hun eigen fout maar je weet niet wat de bedoeling was met dit ritje en zouden ze gewoon stukje rijden (dan ben ik maar hypocriet). Het is idd wel een domme muts als er van te voren is afgesproken dat hij een wheely maakt dat ze dan achterop gaat zitten zonder beschermende kleding, en dan heb ik het nog geneens over het feit dat als het afgesproken werk is dat ze zich nog niet goed vasthoudt :/

Wat nou in vertrouwen achterop zitten??? Je moet niet alleen de bestuurder heel erg goed vertrouwen maar ook het andere verkeer op de weg. Misschien was het wel een kort ritje en was een wheely maken niet de bedoeling. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje en dat ligt vaak niet eens aan de bestuuder zelf maar aan het overige verkeer. IK VIND haar dus gewoon een domme muts. Iedereen maakt fouten zelfs de beste bestuurder dus gewoon een achterlijke actie om zonder beschermende kleding achterop te gaan. Het lijkt me ook wel heel erg onwaarschijnlijk dat dat filmpje 'per ongeluk' is gemaakt.
 
tja.. pijnlijk :X


met dank aan mv voor het mailen van het filmpje :} ik krijg die link ook niet geopend :?
 
Ongelofelijk, dat zo veel motorrijders op dit forum hier om kunnen lachen.
En als ze zelf gevallen zijn op dit zelfde forum gaan liggen janken.
Stelletje stumpers.
Natuurlijk is het dom om zonder beschermende kleding op een motor te gaan zitten.
Maar wat nu als ze wel een motorpak had aangehad??
Is het dan opeens de schuld van de bestuurder?
Ze is waarschijnlijk niet bedacht geweest op die wheelie, en die gast in dat filmpje kan er ook geen ruk van want door de klap waarmee hij neerkomt verliest hij zijn vriendin.
 
Ongelofelijk, dat zo veel motorrijders op dit forum hier om kunnen lachen.
En als ze zelf gevallen zijn op dit zelfde forum gaan liggen janken.
Stelletje stumpers.
Natuurlijk is het dom om zonder beschermende kleding op een motor te gaan zitten.
Maar wat nu als ze wel een motorpak had aangehad??
Is het dan opeens de schuld van de bestuurder?
Ze is waarschijnlijk niet bedacht geweest op die wheelie, en die gast in dat filmpje kan er ook geen ruk van want door de klap waarmee hij neerkomt verliest hij zijn vriendin.

Ja, het is toch ook gewoon te dom voor woorden dat je er idd wel om moet lachen.

En laat die mensen die gevallen zijn lekker 'janken' op dit forum. Daar is een forum toch voor?

Ik zie wel meer filmpjes voorbij komen hier waarbij motorrijders op hun snuit gaan als ze een wheely of iets anders proberen te maken. Nou ik kan daar tot op zekere hoogte wel om lachen. Beetje leedvermaak moet toch kunnen, niet?? :X
 
Ja dat is inderdaad wel lachen als zo'n meid haar hele lijf aan gort valt.
Dan heb je gevoel voor humor zeg, |(
 
en dit meisje is dan ook weer

Dit meisje


edit: zie twee posts verder. Direct linken mag niet.

Maar of dat nu dezelfde is die achterop zat?
 
Laatst bewerkt:
ik weet het niet. in ieder geval lijkt me dat het meisje die eraf gedonderd is, flink wat wonden aan haar borstkas moet hebben... En dat laten ze hier niet zien; stelletje preutse amerikanen, of inderdaad een ander meisje
 
en dit meisje is dan ook weer

Dit meisje


(afbeelding)

Maar of dat nu dezelfde is die achterop zat?
dan maar zo.

full
 
Ik vind het echt een ernstig filmpje....lijkt erop dat ze dacht dat het foutging en losliet ofsowiets...vind ut wel errug matig voor ut grietje!

Kan niet echt oordelen wie zn fout dit is aangezien er weinig informatie beschikbaar is...
 
Ik heb het filmpje tijdelijk ff op mijn website gezet voor download...

Hier kun je 'm downloaden :P :9 .


edit: maar nu niet meer }) :P O-) ...
 
Laatst bewerkt:
tnx 4 the share..

tja.. ik zeg hier maar niets over

ZLet maar op dat ze straks weer gewoon gaat rijden zonder kledij (niet meteen maar na een paar maanden zeker)
 
Terug
Bovenaan Onderaan