Dat moet pijn doen

Dat wordt stukken bil aan d'r arm plakken. Wel zonder van d'r mooie kontje ;) Maar gelukkig heeft ze nog mooie handen over, compenseerd een beetje :P
 
Tja, ik zou niet meteen willen zeggen dom van dat vrouwtje, want voor hetzelfde geld weet ze niet veel van motorrijden af. Als dat mannetje strak bij haar langs komt en zegt: "Spring achterop" zonder de gevaren op te noemen (hij had zelf ook geen kleding aan dus is sowieso sukkeltje) dan vind ik het de schuld van die gozer. Als ze zelf ook een motorrijdster is (lijkt me welliswaar onwaarschijnlijk, maar toch) of wel van de risicoos bewust was, dan is het inderdaad haar eigen schuld.

Nou ik geloof niet dat er mensen zijn die niet weten wat de gevaren zijn als je zonder beschermende kleding op de motor springt. Er zijn er genoeg die zonder beschermende kleding rijden maar die weten echt wel wat er kan gebeuren. Gewoon een domme actie, van de bestuurder en van dat mutske achterop.
 
Trutje ??
Domme gans ??

Hmmm, nou nee
Meer een geval van absoluut niet weten wat iemand van plan is of wat je moet doen. Niet goed van te voren doorgesproken. Onverantwoord wat die gast doet met een passagier achterop.
Vertrouwen en een mooi lichaam geschaad = dubbel(e) zonde.
Laat ik het zo zeggen,
Voor die gast telt niet mijn slotregel onderaan.
onverantwoord !
Roco
:] + als uitzondering ook nog :(
 
Laatst bewerkt:
d'r zijn natuurlijk tig van dit soort filmpjes. Op zich moet ik altijd wel lachen om de debielheid van die filmpjes....maar om zo iets nu mee te maken....nee dank u!

De mensen staan net ver genoeg van me vandaan om het enigszins debiel te vinden...

Heb zelf een schuivertje gemaakt en om dat zonder kleren te doen...auw!! Dus die vrouw is echt goed kapot ben ik bang |(
 
Nou het lijkt wel alsof die Amerikanen het nooit leren. Beetje stunten met een dikke bike okéé, maar dat doen met weinig of geen beschermende kleding aan.... hoe vaak zie je die gastjes niet met een korte broek, gympen, en een t-shirtje aan lekker gek doen voor de camera. Dat meisje heeft het in elk geval wel afgeleerd.
Ik schat toch wel dat haar armen en ellebogen aardig afgeschaafd zijn, en dat doet idd. erg AUW!
 
Nou ik geloof niet dat er mensen zijn die niet weten wat de gevaren zijn als je zonder beschermende kleding op de motor springt. Er zijn er genoeg die zonder beschermende kleding rijden maar die weten echt wel wat er kan gebeuren. Gewoon een domme actie, van de bestuurder en van dat mutske achterop.

:^ zowat iedereen is weleens gevallen toen ie klein was met de fiets met 20km/u of minder en heeft zichzelf daarbij goed pijn gedaan, dan heb je echt wel een idee wat er kan gebeurent als je met een motor mocht onderuit gaan...
 
Hoewel het erg dom is wat deze dame doet (zonder beschermende kleding achter op een motor klimmen, etc...) kan ik om het filmpje echt niet lachen. Volgens mij moet je wel een steekje los hebben om dit echt leuk te vinden. Voor de stoere forummannen die hun mond vol hebben met scheldwoorden: ooit wel eens gehoord van empathie?

em·pa·thie (de ~ (v.))
1 inlevingsvermogen

Is het ooit bij je opgekomen dat hier wellicht ook mensen op het forum zitten die iets soortgelijks in hun familie-, vrienden- of kennissenkring hebben meegemaakt of zelf gezien hebben. Dat dit soort acties dom zijn weten ze zelf ook wel en gelukkig worden een hoop mensen bij het zien van dit soort filmpjes wel wakker geschud.

Misschien kan het geen kwaad om eerst eens na te denken voordat je direct je bijdehante opmerking op het forum neerkwakt.
 
:^
Ben nou al twee dagen aan 't proberen maar krijg 'm ook niet open. Kom gewoon iedere keer op de één of andere vage search-page :(

Doet het wel hoor. Even met je rechtermuisknop "doel opslaan als....".

Ik had direct medelijden met haar trouwens. Ik weet hoe het voelt als je stuitert, alleen had ik een leren pak aan :X
 
Hoewel het erg dom is wat deze dame doet (zonder beschermende kleding achter op een motor klimmen, etc...) kan ik om het filmpje echt niet lachen. Volgens mij moet je wel een steekje los hebben om dit echt leuk te vinden. Voor de stoere forummannen die hun mond vol hebben met scheldwoorden: ooit wel eens gehoord van empathie?

em·pa·thie (de ~ (v.))
1 inlevingsvermogen

Is het ooit bij je opgekomen dat hier wellicht ook mensen op het forum zitten die iets soortgelijks in hun familie-, vrienden- of kennissenkring hebben meegemaakt of zelf gezien hebben. Dat dit soort acties dom zijn weten ze zelf ook wel en gelukkig worden een hoop mensen bij het zien van dit soort filmpjes wel wakker geschud.

Misschien kan het geen kwaad om eerst eens na te denken voordat je direct je bijdehante opmerking op het forum neerkwakt.

helemaal mee eens, je kan snel zeggen domme muts etc....hoe kan je dat hiervandaan beoordelen je weet niet wat de omstandigheden waren. Er wordt gesuggereerd dat ze naast em reden voor de wheelies hoe kan je dat nou weten? misschien waren ze gewoon stukje aan het rijden en laat i zich opnaaien door zn vrienden en wil ff een wheely maken met de "muts" achterop die geen flauw id heeft wat er staat te gebeuren. Denk na voordat je gelijk met domme muts etc. post :X
 
Doet het wel hoor. Even met je rechtermuisknop "doel opslaan als....".

Ik had direct medelijden met haar trouwens. Ik weet hoe het voelt als je stuitert, alleen had ik een leren pak aan :X
Thnx voor de tip PeeJay, maar helaas. Werkt dus ook niet. Krijg de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server.
Probeer ik vervolgens de site sportsbikerider.com krijg ik de volgende melding:
"The Site you are looking for "http://www.sportsbikerider.com/" is not available."

Mag dat filmpje blijkbaar niet zien dus :(
 
helemaal mee eens, je kan snel zeggen domme muts etc....hoe kan je dat hiervandaan beoordelen je weet niet wat de omstandigheden waren. Er wordt gesuggereerd dat ze naast em reden voor de wheelies hoe kan je dat nou weten? misschien waren ze gewoon stukje aan het rijden en laat i zich opnaaien door zn vrienden en wil ff een wheely maken met de "muts" achterop die geen flauw id heeft wat er staat te gebeuren. Denk na voordat je gelijk met domme muts etc. post :X
:o
Medelijden, emphatie, hou toch op! Sorry hoor, maar dit is een forum waarop iedereen zijn mening mag geven. Ik kan hier dus echt geen medelijden mee hebben. Iedereen weet de risico's als je in je topje en spijkerbroek achterop stapt, of je nou gaat wheelien of niet. En dat geldt ook voor blondjes.
Nee, als het een vrouwtje is wat achterop zit dat moeten we plotseling allemaal medelijden hebben... Was het een gozer geweest dan was het een domme sukkel die aan het posen was met zijn maatjes.

Je bent trouwens wel erg hypocriet als je denkt dat ze dit niet geplant hadden om te filmen... :z


Laat die chips en bier/fris maar aanrukken
 
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.. (in de zin van.. kijk dit is zowieso klote als het je overkomt) paar gebroken delen.. maar ze rolt over het wegdek... ze schuift nauwelijks.. dus ik denk dat ze meer kneuzingen/breuken heeft als schaafwonden
 
ik zeg ook niet dat je geen mening hierover mag hebben, maar als die meid met vertrouwen achterop is gaan zitten en de rijder maakt onverwachts een wheely dan flikker je nou eenmaal ervanaf wie het ook is. Dus "domme muts" vindt ik hier niet echt terecht aangezien ze misschien geen flauw benul had wat er stond te gebeuren. Tuurlijk moeten ze beschermende kleding dragen dat is hun eigen fout maar je weet niet wat de bedoeling was met dit ritje en zouden ze gewoon stukje rijden (dan ben ik maar hypocriet). Het is idd wel een domme muts als er van te voren is afgesproken dat hij een wheely maakt dat ze dan achterop gaat zitten zonder beschermende kleding, en dan heb ik het nog geneens over het feit dat als het afgesproken werk is dat ze zich nog niet goed vasthoudt :/
 
Ik denk dat het allemaal wel meevalt.. (in de zin van.. kijk dit is zowieso klote als het je overkomt) paar gebroken delen.. maar ze rolt over het wegdek... ze schuift nauwelijks.. dus ik denk dat ze meer kneuzingen/breuken heeft als schaafwonden
Neem maar van mij aan tot op het bot zeker weten.........
Aller jezus wat zal die gvdddd'n (krijg rillingen op'm rug)
Rollen over het wegdek mijn filmpie liet dat niet zien.
 
Jezus wat een klap
Ik hoop dat ze het overleeft heeft. Ik heb geen idee hoe hard het ging. Maar die maakt een klap plat op het asfalt meestal zijn je organen het daar niet zo mee eens
 
Jezus wat een klap
Ik hoop dat ze het overleeft heeft. Ik heb geen idee hoe hard het ging. Maar die maakt een klap plat op het asfalt meestal zijn je organen het daar niet zo mee eens
Op de snelweg een wheelietje trekken? Dan zit je toch al snel boven de 100 hoor.
Vraag maar aan Pabo :X :X :X
 
nee hoor, niet dom, wel lekker handig.

ik heb trouwens bij sommige dingen niet zo`n hoog emphaties vermogen ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan