Dat wastie dan, mijn eerste val.

Edje kadetje

Die hard MF'er
21 dec 2004
821
0
Nieuwegein
Sja, de sneeuw van vandaag ging nog wel, tot op de laatste 200meter..

Met zeer lage snelheid omgekukeld, achterwiel gleed naar de stoep.
Toch nog behoorlijk pijn aan de poot.

Ook linker voet stepje is eraf..

Grmmpff..
Morgen thuis werken :)
 
had precies hetzelfde met me trapfiets maandag. Kwam thuis van theorie-examen laatste 4 meter van me huis voor zo een brug maakte ik een onverwachte landing :) achja shit happens
 
tja is klote maar hier moet je nog uit kijken dat je niet valt als je een stukje loopt,dus geen motor weer he !!
 
Sja, de sneeuw van vandaag ging nog wel, tot op de laatste 200meter..

Met zeer lage snelheid omgekukeld, achterwiel gleed naar de stoep.
Toch nog behoorlijk pijn aan de poot.

Ook linker voet stepje is eraf..

Grmmpff..
Morgen thuis werken :)

dan ben je een van de weinigen die het lef hadden om met dit spek gladde weer op de motor te gaan denk ik :P
Respect! *)
 
zag net nog op weg naar huis iemand zijn motor door de sneeuw heen duwen... tja, dan vind het toch altijd jammer dat ik geen aanhanger bij me had, had ik hem wel ff gebracht..
 
lullig, maar eigen schuld, dikke .... ;)
als je met dit weer gaat rijden heb je geen recht op klagen vind ik.
 
Kl :( te maar voorspelbaar...

[me]Fastcruiser heeft zelfs maar z'n pieper uitgezet want rijden gaat echt niet in zijn straat[/me]
 
Knap balen '(

En voor alle moraalridders hier, half Nederland is gisteren het grootste gedeelte van de dag sneeuwvrij geweest. Het is dus erg moeilijk om vanuit jouw positie te bepalen hoe de situatie ter plaatse was op het moment dat TS om met de motor weg te gaan.
 
Als je nu niet rijdt weet je nooit of het wel gekund had :) wel afhankelijk van de plaatselijke situatie natuurlijk. Hier alles oke tot ik op de parkeerplaats kwam, toch ff driftend op het rechte stuk. Wat een power zo'n SV zeg.
 
Kwou Vandaag ook mn bikie pakken,hij stond er zo zielig besneeuwd bij
het mocht alleen niet van mama,dus ging ik maar met de trein maar die rijd niet
dus nu zit ik lekker warm thuis
toch maar goed dat ik naar mamie geluisterd heb

enne Voorzichtig he met dit weer voor degene die wel zo eigenwijs zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan