Dat wastie dan, mijn eerste val.

Kwou Vandaag ook mn bikie pakken,hij stond er zo zielig besneeuwd bij
het mocht alleen niet van mama,dus ging ik maar met de trein maar die rijd niet
dus nu zit ik lekker warm thuis
toch maar goed dat ik naar mamie geluisterd heb

enne Voorzichtig he met dit weer voor degene die wel zo eigenwijs zijn
:? Ik mag niet van mama hahahahaha sorry hoor, kon 't niet laten :9
 
Knap balen '(

En voor alle moraalridders hier, half Nederland is gisteren het grootste gedeelte van de dag sneeuwvrij geweest. Het is dus erg moeilijk om vanuit jouw positie te bepalen hoe de situatie ter plaatse was op het moment dat TS om met de motor weg te gaan.

Wel eens gehoord van weerberichten en voorspellingen :?

Verder best lullig van dit soort valpartijtjes.
 
zag net nog op weg naar huis iemand zijn motor door de sneeuw heen duwen... tja, dan vind het toch altijd jammer dat ik geen aanhanger bij me had, had ik hem wel ff gebracht..

Als dat in Breda was,was ik het.
Accu leeggestart,dus motor de brug over het spoor opgesleept en aangeduwd op weg naar beneden.
Ook bijna het asfalt van dichtbij gezien,beetje gladjes buiten.
 
sinds vanmorgen lag er ook ineens sneeuw hier in zuid-limburg.
wegen waren super goed op te rijden, nat maar sneeuwvrij, maar sommige wegen waar niet gestrooid waren lag natuurlijk een leuk laagje sneeuw.

Vandaag dus maar op de XR naar het werk gegaan haha was wel lache, reed 40 ofzow over de sneeuw kwam niet meer stil ben wel 50 meer doorgegleden met stilstaand achterwiel en soms ook stilstaand voorwiel, was erg lekker ;)

maar ging allemaal perfect, en toen kwam ik op het parkeerterein hier op het werk en stond ik alweer eens achterstevoren, daar heb ik meteen foto van gemaakt met m'n telefoon maar ben nu op het werk zal um dadelijk wel us posten als ik thuis ben ;)

sneeuw is leuk op de xr, maar de zxr laat ik nu lekker droog in de garage staan!
 
Ten eerste heb ik geen auto...wel werk :)

Ten tweede is losse sneeuw geen probleem.
Helaas de weg waar ik aanwoon was gaan bevriezen of wel superglad.
Losse sneeuw is geen probleem, gewoon een paar straatjes met de voetjes aan de vloer..
Helaas lopen wegen bol af en met deze gladheid was geen doen meer, zelfs lopen ging nauwelijks.

Ik vind eigenlijk dat het moet kunnen om met je motor gewoon op het werk te komen.
 
Ten eerste heb ik geen auto...wel werk :)


Ik vind eigenlijk dat het moet kunnen om met je motor gewoon op het werk te komen.
Zo zie ik het ook.

Eergisteren overkwam mij ook zoiets. 50 meter en ik was thuis, ik wilde de oprit opsturen en dacht juist de bocht niet te scherp te maken, want het was wel heel slecht met de sneeuw en alles wat daarop lijkt op de weg. Snelheid iets van 5-10 km/u en mn voorwiel gleed onder me vandaan. De ontstekingsdeksel lag eraf, olie eruit.
En dan wil je 'm derder duwen naar huis, slippen je laarzen door... :+
 
Wel eens gehoord van weerberichten en voorspellingen :?

Verder best lullig van dit soort valpartijtjes.
Yep ... gisteren de hele dag vol verwachting uit het raam gekeken wanneer het eindelijk eens een keer ging sneeuwen '(
 
Ten eerste heb ik geen auto...wel werk :)

Ten tweede is losse sneeuw geen probleem.
Helaas de weg waar ik aanwoon was gaan bevriezen of wel superglad.
Losse sneeuw is geen probleem, gewoon een paar straatjes met de voetjes aan de vloer..
Helaas lopen wegen bol af en met deze gladheid was geen doen meer, zelfs lopen ging nauwelijks.

Ik vind eigenlijk dat het moet kunnen om met je motor gewoon op het werk te komen.

Zo werd ik gisteren ook ingehaald door m'n achterwiel. Motor maar zachtjes neergelegd.......
 
Ben gisteren lopend al keihard onderuitgeknald, wil me niet indenken dat me dat met de motor gebeurd zou zijn...
 
geen motor rijders gezien en maar goed ook wat een rommel...btw op schoolplein op je plaat gaan omdat je probeert te driften met een fiets is niet leuk :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan