Dat wordt weer sparen..

Bij Motosport in Stadskanaal staat een gewone (rood/wit) mv, ik heb een kwartier erom heen gelopen, hij is zo mooi.. en die 4 uilaatjes maken het helemaal af.
 
Bij Motosport in Stadskanaal staat een gewone (rood/wit) mv, ik heb een kwartier erom heen gelopen, hij is zo mooi.. en die 4 uilaatjes maken het helemaal af.
Paar weken terug bij Safe Groningen eromheen gelopen, vooral die uitlaten zijn :9~ :}

Mooier dan dat heb ik nog nooit gezien!!
 
Wat vinden jullie van deze uitvoering?
Ik vind het eigenlijk niks, maar ik ben dan ook geen F1/ferrari fan.
H\'m hier hadden eigenlijk twee plaatjes moeten staan \'k probeer het wel anders.
 
Laatst bewerkt:
misc.php


Erg mooi....
 
Ik ken niks van motoren, maar ik weet wel dat jij onvoldoende info gaf in je vergelijking daarboven om een juiste vergelijking te trekken.
Dat bedoel ik dus :)

Ach, ik gaf tenminste nog enige cijfers om mijn bewering kracht bij te zetten ipv alleen maar zeggen dat die SPR extremer is, want dat valt wel mee.
Het is een hele mooie motor, die absoluut lekker zal sturen, maar als je op een zogenaamd monster stapt en een gsxr750 is al sneller, wat dan met een gsxr1000 of R1, en ook die sturen erg lekker voor de helft van de prijs.
Waar het me om gaat, waar betaal je nu eigenlijk voor, alleen de naam, net zoals bij Bimoto ed.
Koop een gsxr1000 of R1, geef er een paar duizend extra aan uit voor andere vering ed en niets haalt je meer in.
 
Tsja, hetzelfde als met Ducati, ze zullen ongetwijfeld goed rijden enzo maar qua prestaties en gewicht zijn ze al lang en breed voorbijgestreefd door anderen, je betaalt daar ook echt voor het merk.
 
Ach, ik gaf tenminste nog enige cijfers om mijn bewering kracht bij te zetten ipv alleen maar zeggen dat die SPR extremer is, want dat valt wel mee.
Het is een hele mooie motor, die absoluut lekker zal sturen, maar als je op een zogenaamd monster stapt en een gsxr750 is al sneller, wat dan met een gsxr1000 of R1, en ook die sturen erg lekker voor de helft van de prijs.
Waar het me om gaat, waar betaal je nu eigenlijk voor, alleen de naam, net zoals bij Bimoto ed.
Koop een gsxr1000 of R1, geef er een paar duizend extra aan uit voor andere vering ed en niets haalt je meer in.

Je betaald ook voor de looks natuurlijk, de exclusiviteit! ( :? )
 
Op Vrijdag 14 september 2001 00:27 schreef Gizzmo13 het volgende:
Ach, ik gaf tenminste nog enige cijfers om mijn bewering kracht bij te zetten ipv alleen maar zeggen dat die SPR extremer is, want dat valt wel mee.

Ik zei niks van wie de betere was he.
Ik als totale idioot had gewoon niet genoeg info om de vergelijking te maken en dan peuter ik op me eige manier wat info los. (NO WAY dat ik ook maar ga doen alsof ik ook maar een greintje meer weet van eender welk aspect van een motor dan eender wie hier)
Btw, geef toe dat het kewl zou zijn 100pk op een minibike })
 
Laatst bewerkt:
Tsja, hetzelfde als met Ducati, ze zullen ongetwijfeld goed rijden enzo maar qua prestaties en gewicht zijn ze al lang en breed voorbijgestreefd door anderen, je betaalt daar ook echt voor het merk.

hehe, iemand die het begrijpt.
 
Hoe kom je daar dan bij? :P Heb je erop gerede? Ken je iemand die erop heeft gerede?

1) Nee :)
2) Ja :)

Ik zei ook \'ongetwijfeld\' om aan te geven da\'k er zelf niet op gereden heb. Ik ga er gewoon vanuit dat ze ook wel goed rijden. :)
 
Mooiste fiets die er is...PUNT!
Als ik ooit nog eens geld heb en een andere vier-in lijn wil, dan wordt het deze 8-)

(Anders een Duc, of een VTR-SP*, of een...) ;)
 
Ik heb even gekeken bij motormaniacs en kon geen specs van de SPR vinden, maar voor de ORO 126 pk en 184 kg en 74 Nm vindt ik niet echt extreem vergeleken bij een R1 met 177 kg en 150 pk en 108 Nm.

Motorisch kan hij aardig meeblazen, maar het blijft een 750. Het ging mij dan vooral om het rijwielgedeelte, dat is bij de MV of Duc996 wat extremer dan bij japanners: veel meer circuitgericht. Voor je het weer lopen je polsen te zeuren etc...

Van het weekend een VTR SP1 beklommen, da\'s ook lekker voor je polsen zeg!

Bij dit soort motoren moet je minimaal 120 rijden (oh wat erg) om je polsen te ontlasten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan