Dat wordt weer sparen..

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.788
11.151
Zuid-Limburg
Instagram
Gisteren een (papieren) plaatje van een MV Agusta F4 SPR gezien...

Matzwarte uitvoering, ook achterbrug e.d., oh oh oh wat was \'tie verschikkelijk mooi. :9~

Kortom ik ben verschikkelijk gevallen voor deze fiets. :} Voor erbij dan natuurlijk.

Normaal heb ik niets tegen jappanners, maar als ik dit ontwerp vergelijk... :j

Heeft er iemand nog 65 mille over die hij aan een arme motorfreak kado wil doen? Oh ja, doe maar wat meer, kan ik er ook een garage voor laten bouwen. Dit is echt een motor die je niet in de regen wilt laten staan.
 
Laatst bewerkt:
ter ilustratie.. :)

auto.000519mv.augusta.jpg


jammie

auto.000519motoruitlaat.jpg


maak me gek!!!
 
Na weer op mijn stoel te zijn gekropen (was eraf gegleden namelijk :P ) kan ik alleen maar zeggen:

:9 8-) :} :9~ *D :] }) :) :9 8-) :} :9~ *D :] }) :)

Daar ga ik vannacht ff lekker van :z
 
Mijn broek wordt echt te klein als ik dit zie...

De R\'s van Yamaha gaan nog wel (Nieuwe R1 ook deels zwart?), Ducatie is ook wel leuk, maar als ik dit vergelijk met de sportieve Honda\'s...
 
die fiets is veel te snel voor je Fastcruiser :P
das ook een racemachine...in zn 1 over de 100....in zn 2 150...maar het is wel een geile fiets hoor :P
alleen dan nog weet ik nie of ik tusse dit zou kieze of zoals ik al heb gekoze een R1 :)
 
Ach ik heb met meer motoren gereden dan alleen maar slagschepen, ook met machines met een heel andere Pk/gewichtsverhouding (leukere dus). Heb ik ook véél plezier mee beleefd.

Gezien onze verhouding wat betreft menselijke jaarringen denk ik dat de motor in kwestie meer moeite heeft met jou dan met mij :)

Maar het is inderdaad wel een extreme motor, lees de motormaniacs.nl er maar op na. Hierbij vergeleken is een R1 een comfortabele sporttoerder.
 
ohh..ik geloof best dat jij beter kan rijden dan ik...ik ga ervanuit dat iedereen beter kan rijden tot ik ze zelf heb ingehaald...nie de huid verkope voor de beer geschoten is...
maar hij is opzich wel mooi...maar als ik aan een zwarte R1 denk :9~
 
Mooi ding!

Maar om nou te zeggen dat ik van me stoel af glij of mijn broek te strak gaat zitten :?
De dag dat ik geil word van een motor laat ik me interviewen door meneer Buch van de tv. Is volgens mij namelijk best wel een afwijking ;)
 
Oh hail to the king :}

Dit is zeker 1 van de mooiste machines die ik heb gezien!
Alleen jammer van de prijs.
Als je dan ff doorspaart kun je een bernelli Tornado aanschaffen en die is imo toch net wat gaver.
 
ohh..ik geloof best dat jij beter kan rijden dan ik...ik ga ervanuit dat iedereen beter kan rijden tot ik ze zelf heb ingehaald...nie de huid verkope voor de beer geschoten is...
maar hij is opzich wel mooi...maar als ik aan een zwarte R1 denk :9~

Het is ook de kleur die hem echt áf maakt. Een R1 in het matzwart zal er waarschijnlijk ook enorm strak uitzien :9~

En beter rijden? Ach iedereen rijdt op mijn eigen manier. Ik zal dan ook niet beweren dat iemand die ik inhaal een slechtere rijder is, net zomin dat iemand die mij inhaalt een betere is (hooguit een snellere).
 
Mooi ding!

Maar om nou te zeggen dat ik van me stoel af glij of mijn broek te strak gaat zitten :?
De dag dat ik geil word van een motor laat ik me interviewen door meneer Buch van de tv. Is volgens mij namelijk best wel een afwijking ;)

Ik ook niet, het is maar een plastische uitdrukking. Als ik van mijn zadel glij koop ik een ruwere.

En meneer Buch mag wat mij betreft op één van zijn eigen speeltjes zitten, dan geef ík hem wel een behandeling (Niet zo bloeden meneer Buch, de dokter komt zo...).

En wat denk je hiervan...

 
Laatst bewerkt:
Ik zal dan ook niet beweren dat iemand die ik inhaal een slechtere rijder is, net zomin dat iemand die mij inhaalt een betere is (hooguit een snellere).

Yesyesyes: I agree!

En wat een rare fototjes zet jij op het forum. Is dat reclame voor een motorpak met een gulp ofzo ;) ?
 
Ach ik heb met meer motoren gereden dan alleen maar slagschepen, ook met machines met een heel andere Pk/gewichtsverhouding (leukere dus). Heb ik ook véél plezier mee beleefd.

Gezien onze verhouding wat betreft menselijke jaarringen denk ik dat de motor in kwestie meer moeite heeft met jou dan met mij :)

Maar het is inderdaad wel een extreme motor, lees de motormaniacs.nl er maar op na. Hierbij vergeleken is een R1 een comfortabele sporttoerder.

Ik heb even gekeken bij motormaniacs en kon geen specs van de SPR vinden, maar voor de ORO 126 pk en 184 kg en 74 Nm vindt ik niet echt extreem vergeleken bij een R1 met 177 kg en 150 pk en 108 Nm.
 
Ik heb even gekeken bij motormaniacs en kon geen specs van de SPR vinden, maar voor de ORO 126 pk en 184 kg en 74 Nm vindt ik niet echt extreem vergeleken bij een R1 met 177 kg en 150 pk en 108 Nm.


Gewicht en vermogen zegt niet alles he..
Doe 100pk op een minibike en zeg dan nog eens dat 100pk niet extreem is :)
 
Laatst bewerkt:
Gewicht en vermogen is neit alles he..
Doe 100pk op een minibike en zeg dan nog eens dat 100pk niet extreem is :)

Leg jij mij dan maar het verschil uit tussen een SPr en een R1, zijn beide ongeveer dezelfde motoren, alleen in mijn oordeel een R1 een stukje sterker, of wil je zeggen dat die SPR een minibike is?????

Een minibike scheelt zeker niet in gewicht?????
 
Leg jij mij dan maar het verschil uit tussen een SPr en een R1, zijn beide ongeveer dezelfde motoren, alleen in mijn oordeel een R1 een stukje sterker, of wil je zeggen dat die SPR een minibike is?????

Een minibike scheelt zeker niet in gewicht?????

en stuurgevoel ed ? ik heb wel nog niet op beide motoren gereden dus wat weet ik ervan. Maar vermogen en PK/gewichtsverhouding zeggen toch niet alles over het gevoel dat een motor geeft ?
En hier wil het oog ook wel wat (niet dat ik een R1 niet mooi vind, integendeel zelfs ;) , maar een MV Agusta of een Benelli Tornado :9~ zijn toch een klasse te sterk qua looks, en niet alleen omdat je er zo weinig van ziet rondrijden.) En btw een MV Agusta irl heeft toch wel wat.
 
...
Maar het is inderdaad wel een extreme motor, lees de motormaniacs.nl er maar op na. Hierbij vergeleken is een R1 een comfortabele sporttoerder.

Op motormaniacs.nl staat :
The F4 isn\'t particularly torquey — 54.5 ft/lb isn\'t even as much as a GSX-R750, and the claimed power is the same as the Suzuki at 126bhp. What this means is that if you want simple speed kicks then the F4 won\'t deliver like an R1 or a Hayabusa.

Niet teveel overdrijven ;)

Maar mooi istie wel
 
Leg jij mij dan maar het verschil uit tussen een SPr en een R1, zijn beide ongeveer dezelfde motoren, alleen in mijn oordeel een R1 een stukje sterker, of wil je zeggen dat die SPR een minibike is?????
Ik ken niks van motoren, maar ik weet wel dat jij onvoldoende info gaf in je vergelijking daarboven om een juiste vergelijking te trekken.
Dat bedoel ik dus :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan