dat zijn geen choppers,dit is een chopper!!

peer

MF'er
15 jul 2001
52
0
WAT DENK JE??????
gt750%20.JPG


een gt waterbuffel( voor de oudjes onder ons)
jaja,de voorloper van de gsxr
 
Als we dan toch in deze stijl bezig zijn:

cbchop3.jpg


Dit is mijn Honda CB750K5 uit 1975.

Frame is ingekort en van achter verlaagd. Bredere balhoofdplaten met grotere hoek. Verlengde CB500 vork. Harley FatBob tank etc. etc.

Tom
 
WAAHAAHAAA, COOL, Back to the Seventies!!! Waar heb je dat gevonden? EEHHHHHHH, oudjes?? Nee, zo'n motorfiets heb ik nog nooit gezien, Goh wat is dat? GT? Waterbuffel?? Nee, ik ontken alles ;)

Nou Max, hier mag jij "birdy" ook wel tussen zetten hoor, en het is dat de Bitch al ergens op het forum staat, maar ook die hoort hier wel thuis, maar Birdy zeker.

Vor de rest is de Honda Chop wel heel erg mooi. Goede klasieke lijnen die gewoon kloppen. Mooie vette bak, mijn complimenten.
 
T ZIJN GEWOON ALEMAAL KLOOTE KOELERS die choppers

Klote koelers? wat bedoel je daar nou weer mee?
Koelkasten vind je meer in Goldwings enzo, of snap ik je nou verkeerd.
Het zijn gewoon zelf gebouwde fietsen naar de persoonlijke smaak van de eigenaar. Zonder beledigend te willen worden, zou ik persoonlijk nog niet dood gevonden willen worden op een standaard motorfiets van 13 in een dozijn. Dat je het kenteken van je eigen motor moet weten om te zien op welke je naar huis mag rijden...toch.

Respect :}
 
hehe, voor mij hoeft het niet eens uitzonderlijk te zijn.. als'k me er maar mee amuseer.
Me nummerplaat weet'k niet eens uit me kop btw.. 'k herken hem wel aan de krassen op de kuip en oliefilterpot (?) links.
 
Oke, omdat Arjan zo aandringt: Dit is ook een echte chopper. Mijn BSA 500 cc 1 cilinder, verbouwd tot chopper in het begin van de jaren 70. Origineel hardtailframe ( niks aftermarket ), vroeger type Truimph voorvork en voorrem, chopperzadel en sissybar.
birdymaxright.jpg

Ik heb deze motor gekocht van iemand die hem weer gekocht heeft van de originele eigenaar "Birdy" , een "former member" van de "Devils Disciples" in Engeland. Hij stapte uit die MC en is naar Nederland gevlucht omdat ze zijn colors en chopper opeisten. Hij verkocht de chopper uiteindelijk om geld bij elkaar te krijgen om terug te gaan naar Engeland. De motor heeft daarna nog enkele jaren als "kunstwerk" bij iemand in de kamer gestaan, naast de jukebox.
Zolas je op de foto kunt zien is de motor veeeel te klein voor me om op te rijden, maar het is ook voor mij een mooi tijdsbeeld, een chopper zoals een chopper eruit hoort te zien, gemaakt in de tijd dat ze begomnen met de chopperbouw en dit soort fietsen in alle bladen stonden uit Amerika en waar je bij wegdroomde.
Ja jeugdsentiment: ik wordt vandaag alweer 43!!! ;(
 
is naar Nederland gevlucht omdat ze zijn colors en chopper opeisten.

Nitro, dat ze zijn colors (singlet met club-embleem op het rugpand) opeisten kan ik begrijpen, maar zijn motor......??
Dat snap ik niet, dat is toch geen \"algemeen goed\"???
 
Nitro, dat ze zijn colors (singlet met club-embleem op het rugpand) opeisten kan ik begrijpen, maar zijn motor......??
Dat snap ik niet, dat is toch geen \"algemeen goed\"???

colors ken ik, maar singlet?
 
Terug
Bovenaan Onderaan