Data Toms-cursus

Raul

Die hard MF'er
5 jun 2001
840
1
Nieuw-Vennep
De TOMS-cursus zal in 2002 plaatsvinden op:
-donderdag 25 April
-dinsdag 21 mei en
-donderdag 29 augustus
 
Hoe weet je dat? Op de site staat namelijk nog niks en Sander zou mij mailen als er wat bekend was.

Maar goed, wie gaat mee?
 
Ik heb Sander ook gemaild, in de reply die ik kreeg stond ook dat 25 april de eerste TOMS-cursus was.
Hij zou me later nog mailen als er meer info was over opgeven enz.
En Jo King ik wil nog steeds mee, en het liefts de 25e :)
 
Ik zat te denken aan augustus. Omdat we 12 mei al naar Lelystad gaan, vind ik het leuker om in augustus te gaan.

Meer mensen die in augustus willen?
 
Ja, ikke ikke ikke

In april heeft m\'n maatje z\'n YZF nog niet klaar, en in mei is daags na terugkomst van MotoGP Le Mans. Blijft alleen augustus voor me over.
 
Ik wil natuurlijk ook naar de TOMS cursus. April heeft denk ik mijnvorkeur omdat dat aan het begin van het seizoen is. Wie gaat nog meer??
 
Hierbij het formulier om voor de TOMS in te schrijven.

Dus jongens invullen en opsturen die handel :)

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/969/2f7ff06ea668aad68a930d8aa267dbe0 (toms.doc)​
 
Nou, ik ga in April, dan heb je het hele seizoen nog voor je om te zien of je aan een zac race of training mee kunt doen. :)
 
Inschrijfformulier ligt ondertekent klaar. Kan maandag op de fax. Het wordt in mijn geval dus augustus.

Iemand nog een aanrader voor een andere circuit training in april/mei? Wil wel een beetje tips kunnen krijgen, dus niet alleen vrij rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan