Database: Welke motor kan 25kw en hoe?

[*]officieel 25kw: [nee]
[*]merk/Model: [Kawasaki GPZ/EX 500]
[*]Bouwjaar: [1991]
[*]Terugvoermethode: [busje boven de gasschuif]
[*]eigenschappen motor: [leuke gooi en smijt fiets met (voor een 25kwtje) nog aardig rap!]
[*]Prijs: [afhankelijk van de staat (en het geluk bij de aanschaf)
van 600 tot 1200]

*foto*
full
 

officieel 25kw
: [ja/]


merk/Model
: [Honda CBF600]


Bouwjaar:
[2004] (Carburateur versie)


Terugvoermethode:
[Inlaatrubbers met kleinere doorlaat monteren]


eigenschappen motor:
[75 Pk volvermogen, met ABS]

Prijs: [Ongeveer 4000 - 4500]

Foto volgt
 
Laatst bewerkt:
www.25kilowatt.nl heeft mij goed geholpen, misschien jullie ook?

heb trouwens niet alle 5 de pagina's helemaal gelezen dus sorry als hij al een keer eerder vernoemd wordt! :X
 
Laatst bewerkt:
officieel 25kw: nee

merk/Model: Yamaha Yzf R6

Bouwjaar: 2003

Terugvoermethode: Gasuitslag is kleiner gemaakt

eigenschappen motor: Heerlijke motorfiets, ondanks de begrenzing haal ik denk ik nog de 230. (top nog niet getest)

Prijs: Met uitdraai en terugbrengen erbij ongeveer 4600
full
 
officieel 25kw: nee

merk/Model: Yamaha Yzf R6

Bouwjaar: 2003

Terugvoermethode: Gasuitslag is kleiner gemaakt

eigenschappen motor: Heerlijke motorfiets, ondanks de begrenzing haal ik denk ik nog de 230. (top nog niet getest)

Prijs: Met uitdraai en terugbrengen erbij ongeveer 4600[afbeelding]

230 en 25kw...? Dan klopt er iets niet denk ik.
 
Ik weet het niet zeker hoor.. Ik heb gewoon de uitdraai, dus dat zou in orde moeten zijn.

Als ik 180 rijd en ik schakel naar 4 heeft hij nog heel veel over en trekt hij gewoon nog makkelijk door.. Dus ik denk dat hij dan niet bij 200 stop.. eigenlijk een keertje proberen en filmen :D
 
Na goed, het staat niet op kenteken, dus ik hoop voor je dat er dan wel max 25kw wordt gemeten op je achterwiel in het ergste geval dat politie raar gaat doen. :)
 
Replier
Online

Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 10:37

Citeer bericht
Bekijk bericht
Voeg toe als favoriet

Motorshopper
Bekijk Mijn Motor-Forum
Bekijk onderwerpen

officieel 25kw: Ja <-- hiermee word toch bedoeld op kenteken?

merk/Model: Honda CBR 600 F Sport (import heet ie 600 F4i

Bouwjaar: 2001&2002

Terugvoermethode: Zowel gashendel als ergens in t loopwerk
(weet niet precies waar de dealer het geplaatst heeft)

eigenschappen motor: Daarover hieronder een uitgebreider verhaaltje

Prijs: Met weinig kilometers en inclusief beurtje en terugvoeren zo'n 4500 euro



ik kom net van motorport, die zijden dat dit niet mogenlijk was sinds ze injectie hebben!
hoe en waar heb je jou motor laten begrenzen? ook op kenteken?
 
[*]officieel 25kw: ja
[*]merk/Model: Suzuki GSX-R 600
[*]Bouwjaar: 2004/2005
[*]Terugvoermethode: vervangen CDI/ECU
[*]eigenschappen motor: rijdt lekker sportief, elke bocht weer genieten en menig auto rijd je eruit
[*]Prijs: vanaf ca. €5000

Voor de geïnteresseerden: een linkje naar een 25KW CDI
 
He, ik heb al een keer geschreven over mijn CBR 600 f sport maar deze staat niet in de openingspost. Is weldegelijk anders dan CBR 600 F. Of komen alleen motoren met een 25kw typegoedkeuring in de OP?
 
[*]officieel 25kw: Yep
[*]merk/Model: Kawasaki Versys
[*]Bouwjaar: 2007-2012
[*]Terugvoermethode: 25kW setje.
[*]eigenschappen motor: 650cc; Rijklaar gewicht 206 kg; 25 kW {34 PS} / 6,500 rpm (25 kW kit);
[*]Prijs: Nieuwprijs model 2012 (incl ABS): € 9098.-


full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet zeker hoor.. Ik heb gewoon de uitdraai, dus dat zou in orde moeten zijn.

Als ik 180 rijd en ik schakel naar 4 heeft hij nog heel veel over en trekt hij gewoon nog makkelijk door.. Dus ik denk dat hij dan niet bij 200 stop.. eigenlijk een keertje proberen en filmen :D

Of je teller klopt niet, of je hebt neit echt 25kw.

Ik had toendertijd ook mijn motor op 25kw, met nog 2 vrienden die ook 25kw reden.
Mijne ging op top 160. En mijne was de snelste van de 3 en ook echt testbank gemeten 25kw.
 
[*]officieel 25kw: Nee :o
[*]merk/Model: Yamaha YZF R6
[*]Bouwjaar: 2003
[*]Terugvoermethode: schroef die de gaskabel tegenhoud
[*]eigenschappen motor: voldoende
[*]Prijs: met de huidige extra's + 5000

IMAG0328.jpg
 
[*]officieel 25kw: [ ja en nee, licht eraan of hij door honda geimporteerd[ja] is of niet[nee].]
[*]merk/Model: [Honda NX650 RD08 Dominator]
[*]Bouwjaar: [ 1996]
[*]Terugvoermethode: [Orgineel inlaatrubber van Honda]
[*]eigenschappen motor: [Power: 43.50 HP (31.8 kW)) @ 6000 RPM
Torque: 54.90 Nm (5.6 kgf-m or 40.5 ft.lbs) @ 5000 RPM]
[*]Prijs: [geloof dat ik toen rond de 40€ had betaalt voor alleen het rubbertje.]

1246_0_1_2_nx%20650%20dominator_Image%20credits%20-%20Stuart%20Jones.jpg
 
[*]officieel 25kw: [ ja en nee, licht eraan of hij door honda geimporteerd[ja] is of niet[nee].]
[*]merk/Model: [Honda NX650 RD08 Dominator]
[*]Bouwjaar: [ 1996]
[*]Terugvoermethode: [Orgineel inlaatrubber van Honda]
[*]eigenschappen motor: [Power: 43.50 HP (31.8 kW)) @ 6000 RPM
Torque: 54.90 Nm (5.6 kgf-m or 40.5 ft.lbs) @ 5000 RPM]
[*]Prijs: [geloof dat ik toen rond de 40€ had betaalt voor alleen het rubbertje.]

[afbeelding]

Volgens mij kan je dat rubbertje er uit trekken en vol vermogen rijden.
Kijk eens naar het gewicht op je kentekendeel om het zeker te weten.
 
Ik kan een cbr 600/25Kw(99)kopen.Volgens de verkoper heeft hij een benzineverbruik van 1 op 40.Ik geloof er weing van.Kan iemand hier iets meer over vertellen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan