Databaseonderhoud vanavond [Update]

Nee, want dit gaat allemaal op afstand. Ik ben al maanden niet meer bij de servers in Amsterdam geweest. :P
 
he arcadis hoe komt het dat ik me nu telkens opnieuw moet inloggen nadat jij heb zitten rommelen aan het forum behoorlijk vervelend ,is dit een nieuwe instelling of is dit alleen bij mijn account?

Wees blij dat je niet iedere keer na het afsluiten van je pc opnieuw op mf hoeft in te loggen :P

Zo vaak wordt er nu ook weer niet aan de database gesleuteld toch :?
 
he arcadis hoe komt het dat ik me nu telkens opnieuw moet inloggen nadat jij heb zitten rommelen aan het forum behoorlijk vervelend ,is dit een nieuwe instelling of is dit alleen bij mijn account?
Is alleen bij jou
full
 
he arcadis hoe komt het dat ik me nu telkens opnieuw moet inloggen nadat jij heb zitten rommelen aan het forum behoorlijk vervelend ,is dit een nieuwe instelling of is dit alleen bij mijn account?
Aangezien jij de enige bent die er last van heeft, zal het probleem eerder op jouw PC zitten, denk ik. Begin eens met een keer je cookies weg te gooien. In 9 van de 10 van dit soort gevallen is het probleem dan opgelost.
 
he arcadis hoe komt het dat ik me nu telkens opnieuw moet inloggen nadat jij heb zitten rommelen aan het forum behoorlijk vervelend ,is dit een nieuwe instelling of is dit alleen bij mijn account?
Zoals Orpheus al zegt, dit probleem wil wel eens bij mensen voorkomen en dan ligt het aan de cookies op je computer. Als je internet explorer gebruikt kan je via het menu Extra -> Internetopties je cookies weggooien.
 
Moest net weer inloggen, dus vind het vreemd.

Maar zit er nu wel goed in, ook als ik de browsers af sluit lust ie het koekje nu wel goed :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan