DATATOOL ALARM S4 green

15 mrt 2020
7
3
HELP HELP HELP HELP HELP !!!
Ik heb vorige week na een paar maanden winterstop mijn accu uit mijn Aprilia RSV mille gehaald om hem aan de oplader te zetten. Toen ie weer mooi vol zat heb ik hem teruggeplaatst in mijn fiets en startte de motor. Liep in 1 keer. Als een zonnetje ! Ik blij, ik kon weer lekker gaan rijden. Bij het 2e stoplicht sloeg de motor af. Niet meer aan de praat te krijgen. Teruggelopen naar huis. Na een uurtje weer geprobeerd te starten en ................ BAM ! Hij liep weer als een zonnetje..........een halve minuut en toen sloeg ie weer af. Dit herhaalde ik nog een paar keer. Nu start ie gewoon helemaal niet meer (accu zit nog prima vol dus daar ligt het niet aan). Je hoort helemaal niks als je de startknop indrukt. Ik denk dus dat dit een gevolg is van mijn DATATOOL S$ GREEN alarm die hem in de startonderbreking gooit.
HOE VERHELP IK DIT ? Ik wil rijden. :-(
 
Hoi, en welkom op het MF!

Ik weet niks van alarmen, gelukkig zou ik bijna zeggen. Maar ... Als je de zoekfunctie gebruikt met de opdracht 'datatool' of bijvoorbeeld 'datatool demonteren' en enkel in het onderwerp laat zoeken, dan kom je genoeg tegen voor een virusvrije zondagmiddag. Succes met zoeken, en laat het effe weten als je het probleem gevonden hebt!
 
waarom zou het aan het alarm liggen? hij slaat af en daarna wilt de startmotor niet meer draaien.
als het aan het alarm ligt slaat hij niet af als deze de startmotor onderbreekt.
ik zou de accupolen aandraaien;)
 
:^
Jaren geleden ook een Datatool alarm die ik niet meer van de blokkering af kreeg. Deze heb ik door een motorzaak uit laten bouwen.
Sorry, geen antwoord op je vraag, maar als het alarm je meer moeilijkheden oplevert dan voordeel, dan zou ik het wel weten.
 
Weet je zeker dat het aan je alarm ligt, zijn onderbrekingen ecu/startrelais/benzinepomp enz mbv soldeerverbindingen gerealiseerd... :?

Met de fob kun je je alarm ontgrendelen....:?

Aardverbinding alarm naar frame corrosievrij.... :?

Anders je alarm eruit slopen en de verbindingen herstellen.
 
Afstandsbedieningskastje

D971E162-92AA-43ED-9483-976B363F4028.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan