Datatool alarm + startonderbreking, ervaringen?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Heeft iemand ervaringen met Datatool alarm + startonderbreking? Zijn deze een beetje goed? Zijn deze SCM gecertificeerd (krijg je er bij de verzekering korting mee, als je tegen diefstal verzekerd bent?)

Graag jullie ervaringen. :)
 
Zijn SCM goedgekeurd en mijn ervaringen zijn zonder meer goed! Wel prijzig :(
Korting ligt aan de verzekering zelf! Sommigen wel, anderen weer niet, ligt helemaal aan de voorwaarden.
Meesten zullen wel korting geven OF ze eisen zo'n alarm vanaf bepaalde waarde!
 
Laatst bewerkt:
Zijn SCM goedgekeurd en mijn ervaringen zijn zonder meer goed! Wel prijzig :(
Korting ligt aan de verzekering zelf! Sommigen wel, anderen weer niet, ligt helemaal aan de voorwaarden.
Meesten zullen wel korting geven OF ze eisen zo'n alarm vanaf bepaalde waarde!

Ik dacht dat Datatool het goedkoopste SCM-goedgekeurde alarm was :? :? :?
 
Is een alarm alleen SCM goedgekeurd als het door een garage-houder is ingebouwd of ook als je het zelf doet... (ivm certificaten)...

Btw wat kost een Datatool-systeem (Veto) eigenlijk??? (los en inbouw)???
 
SCM Alarm mag alleen geregistreerd dealer doen die ook nog dan voor datatool moet zijn geregistreerd als erkend inbouwstation.
Werkt bij mij prima. Gaat alleen automatisch na x seconden op alarm, en dat is weleens vervelend als je bij een brug staat te wachten. Moet je het even uitzetten of contact aanhouden.
 
SCM Alarm mag alleen geregistreerd dealer doen die ook nog dan voor datatool moet zijn geregistreerd als erkend inbouwstation.
Werkt bij mij prima. Gaat alleen automatisch na x seconden op alarm, en dat is weleens vervelend als je bij een brug staat te wachten. Moet je het even uitzetten of contact aanhouden.

Met datatool kan je ook alleen de bewegingssensor uitzetten. Is met tanken enzo wel handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan