datatool alarm

Arthur

Die hard MF'er
24 jul 2001
794
0
Hengelo
Heb gisteren datatool alarm laten monteren. Fiets is zonder SCM alarm niet tegen diefstal verzekerd. Ik heb op mijn vorige fiets een wat ouder datatool alarm gehad. De bewegingsensor daarvan reageerde pas als je echt met de fiets bewoog. Deze nieuwe begint al te loeien als je er langs loopt. Zelfs mijn zoontje van 2 kan het alarm laten afgaan zonder de fiets aan te raken. Voor zover ik kan nagaan staat hij op zijn minst gevoelige stand (de bruine programeerdraad is niet geaard). Gelukkig kun je de bewegingssensensorfunctie uitzetten, zodat niet iedere keer als iemand een driewieler uit de garage haalt dat ding begint te loeien. Ik wil er mee teruggaan naar de dealer. Heeft iemand van jullie ervaring?
 
Zit er bij mij ook op. De bewegingsensor werk wel goed eigenlijk. Zelfs met deze harde wind buiten geen last van.

Alleen na het inbouwen van het alarm krijg ik een EFI bericht. Iets niet helemaal zoals het zou moeten zijn met een sensor bij de brandstof pomp. Maar dit zou opgelost worden...

Dus is het wel de minst gevoelige stand? Maar inderdaad zodra ik hem aantik gaat het wel af. Het hangt ook van de beweging af en zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan