datatool S4 of Spyball 6527 alarm systeem

watt45

Rookie
10 apr 2008
5
0
ik zit te twijffelen tussen de datatool S4 C1 Red en Spyball 6527NLA.
van de datatool worden nergens de afmetingen en het geluid in dB vermeld.

kan iemand mij wijzer maken en/of zijn of haar bevindingen vertellen met een van deze alarm systemen?
 
Ik heb zelf een Spyball, maar .... aan de andere kant: Waarom schaf je een alarm aan ?
Verzekerings-eis is meestal de reden dat er een alarm op gezet wordt, voor de rest .... niemand die er aandacht aan geeft, óók niet als ze je fiets weghalen terwijl het ding afgaat.
 
Ik heb zelf een Spyball, maar .... aan de andere kant: Waarom schaf je een alarm aan ?
Verzekerings-eis is meestal de reden dat er een alarm op gezet wordt, voor de rest .... niemand die er aandacht aan geeft, óók niet als ze je fiets weghalen terwijl het ding afgaat.

Ik hoop er zelf wél enige aandacht aan te geven als ik m'n alarm af hoor gaan
terwijl ik bijv. een patatje aan het eten ben oid. ;)
Ik vind een alarm dus wel een veilig gevoel geven als ik m'n fiets niet onder direct
zicht heb, maar wel in de buurt ben.

Eén ding wat ik een pain in the ass vindt bij m'n Datatool (type weet ik niet, jaar of 7 oud); het is niet volledig uit te schakelen, dus als je aan het sleutelen bent moet het alarm in "service mode" staan. Geen probleem, maar je hoort dan wel iedere 30 seconde een luide piep, wat vrij irritant is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan