Datatool system 3 alarm/cbr600fs accu leeg

Zahariac

Die hard MF'er
9 dec 2008
657
0
Zaandam
Beste forumleden.


Vanochtend voor het eerst met me motor naar het werk.

Helemaal blij natuurlijk (gister opgehaald).

Nou wilde hij vanochtend alleen niet starten, en op een gegeven moment resette hij ook de dagteller etc, accu leeg dus.

Gelukkig was mijn pa nog thuis en kon hij mij aanduwen. Dat ging ook in een keer.


Nou is mijn vraag, hoe kan dit ? Waar kan dit aan liggen ?

En ik zit nu op me werk en ben ik bang dat hij vanmiddag weer leeg is. En ik heb zaterdag pas tijd om er goed naar te kijken.


Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten,

Christian
 
Hoe lang had je motor stilgestaan? Hoe oud is je accu? Of je vanmiddag weer terug kunt op eigen kracht hangt een beetje af van hoe leeg de accu was geraakt toen je hem aanduwde. Als de rit naar je werk lang genoeg was 30 a 50km rijden heb je kans dat je vanmiddag middels de startknop leven in de brouwerij krijgt. Hebben ze geen ladertje op je werk?
 
Hoe lang had je motor stilgestaan? Hoe oud is je accu? Of je vanmiddag weer terug kunt op eigen kracht hangt een beetje af van hoe leeg de accu was geraakt toen je hem aanduwde. Als de rit naar je werk lang genoeg was 30 a 50km rijden heb je kans dat je vanmiddag middels de startknop leven in de brouwerij krijgt. Hebben ze geen ladertje op je werk?

De motor heeft vanacht alleen stil gestaan. Uurtje of 8 lang.

En helaas hebben ze op me werk geen lader.

De rit naar m'n werk was +/- 30km.

Ik weet niet hoe oud de accu is.

Dus dat wordt vanmiddag gewoon proberen.


Bedankt voor de reactie !

Groeten,

Christian
 
Even een update.

Nadat hij op me werk net zo lang heeft stil gestaan als de nacht (m'n hele werkdag dus) startte hij in 1 keer !!!

Dus morgen goed doormeten wat er nou wel aan de hand is.


Groeten,

Christian
 
Terug
Bovenaan Onderaan