DATATOOL VETO alarmsysteem

Yves Aqua

Rookie
12 mrt 2022
1
0
Hoi allen, heb een DATA VETO alarm op een H-D die 8 jaar stil gestaan heeft en nu ik de motor terug in orde wil brengen kan ik het alarm niet meer uitschakelen.
ik heb de batterijen van de 2 zenders al vervangen maar het alarm wil niet uitschakelen;
Blijkbaar moet je met de code terug resetten maar die ben ik kwijt. weet het stom hé.
Nu wou ik het alarm uitbouwen maar dat is blijkbaar niet zo simpel?
Kan iemand me aan een handleiding bezorgen?
alvast bedankt!
Groeten,
Yves
 

Bijlagen

  • VETO.jpg
    VETO.jpg
    185,5 KB · Weergaven: 39
Je meld je hier aan en je eerste vraag is hoe een alarm te omzeilen van een motorfiets ?

Ik hoop dat niemand hier je tips geeft, tot je ons hebt kunnen overtuigen dat je geen motordief bent die problemen heeft met een alarm :+ :X

Of je belt het telefoonnummer bovenaan dat papier waar je een foto van plaatst ? Nope, dat is dus ook echt alleen een boekenzaak, waar schijnbaar die gebruiksaanwijzing is gekopieerd, wat het allemaal nog iets minder geloofwaardig maakt. Zucht....
 
Hoi allen, heb een DATA VETO alarm op een H-D die 8 jaar stil gestaan heeft en nu ik de motor terug in orde wil brengen kan ik het alarm niet meer uitschakelen.
ik heb de batterijen van de 2 zenders al vervangen maar het alarm wil niet uitschakelen;
Blijkbaar moet je met de code terug resetten maar die ben ik kwijt. weet het stom hé.
Nu wou ik het alarm uitbouwen maar dat is blijkbaar niet zo simpel?
Kan iemand me aan een handleiding bezorgen?
alvast bedankt!
Groeten,
Yves
Als er een alarm ingebouwd kan worden dan kun je die er ook tussenuit halen.
Maar zoals eerder opgemerkt, is het jouw motorfiets?
Wat is het er voor één en uit welk bouwjaar?
En voor de M-F’er die eventueel zou besluiten om je te komen helpen, wat is je woonplaats.

Zet hier niet je adres en telefoonnummer neer. Gewoon je woonplaats is voldoende.


me best guess gonna be you be gone in 15 minutes, never to be heard of again.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan