Datona motorheftafel hydropneumatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt net een paar dagen een account hier en reageert enkel op verkoop topics.
Wat denk je zelf :+
 
Ok, dank voor de overduidelijke uitleg. Ik wist niet dat het verplicht was om eerst een tijd lid te zijn alvorens men mag reageren op een advertentie waarin iets te koop wordt aangeboden. Bovendien reageer ik niet ENKEL op verkoop topics, het is het enige topic waar ik tot nog toe op gereageerd heb. Je moet toch ergens beginnen, niet waar? Betekent dit dan ook dat ik eerst gedurende een hele tijd "gewenste gesprekjes" moet voeren voordat ik van " de zittende orde" in de rubriek van aangeboden zaken mag kijken...?
Ik heb zelf een volledig elektrisch/hydraulische heftafel dus hoef absoluut geen tweede. Ik reageerde namens een collega van mij die herstellende is van PTSS n.a.v. een ernstig motorongeval. Hij heeft anderhalf jaar in Lyndenstein te Beetsterzwaag gelegen. Wie weet wat dat betekent, heeft er diep respect voor dat hij weer kan motorrijden... Hij heeft zelf geen auto met trekhaak en ook geen aanhanger. Ik wel dus ik dacht hem te kunnen helpen door me te registreren en op uw advertentie te reageren. Kennelijk is dat "not done" waarvoor mijn excuses.
Mocht u de heftafel nog willen verkopen, laat dan maar iets horen. Wij kijken ondertussen wel verder. Desnoods wordt het een nieuwe, die wordt dan thuis afgeleverd. Het staat niet in brand en zijn motor wordt pas over 4 weken afgeleverd.
 
Ik zal uw reactie aan hem doorgeven en u nog laten weten wat hij daar van vindt.
Hij wil graag een heftafel zodat hij in een staande positie zijn motor kan poetsen zonder op zijn knieën over het beton te hoeven kruipen. Misschien dat u zich daar iets bij voor kunt stellen?
 
Ik snap je frustratie, maar begrijp goed dat er ook mensen op internet rond hangen met andere intenties. En voor hen is het makkelijk een accountje aanmaken en ‘shoppen’ maar.

Blijkbaar ben jij ineens de uitzondering op de regel. Het zij zo.

Gelukkig staat de motorbrug ook hier niet in de brand. Sterker nog, staat wel prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan