Datum MFMM september

Welke zondag in september?

  • 7 september

    Stemmen: 8 6,3%
  • 14 september

    Stemmen: 106 83,5%
  • 21 september

    Stemmen: 3 2,4%
  • 28 september

    Stemmen: 10 7,9%

  • Totaal aantal stemmers
    127

Thijsiepee

MF veteraan
27 feb 2006
1.797
1
Sneek
Iemand trouwens enig idee hoe ver van tevoren de datum van de nieuwe MFMM ongeveer bekend is? Dit omdat ik best ver vooruit vrij moet vragen op m'n werk |(

Om dan gelijk maar met de deur ins huis te vallen :X

Hier dan de poll voor de te kiezen datum in september. :]



dus mensen stem gerust, het kost niks :+


:W
 
Ik heb nog niks gepland die maand. Doe mij maar alle 4 de zondagen :]
 
Maakt mij niet uit zolang het maar niet 28 september is aangezien ik dag ervoor een personeelsfeest heb......

Denk niet dat ik dan zo frisjes ben :9
 
Gewoon een datum prikken, dr is altijd wel iemand die niet kan.

Heb ik afgelopen editie ook gedaan O-)
 
Sta ik nog in de beginpost ook _O-
Wordt er toch aan me gedacht *O*

Gewoon een datum prikken, dr is altijd wel iemand die niet kan.

Heb ik afgelopen editie ook gedaan O-)

Is misschien wel het handigste ja. Dan is de datum in ieder geval zéker bekend en kan iedereen vast beginnen met vrij regelen.

'kHeb in de poll dan ook maar op 14 september gestemd, omdat die al de meeste stemmen hebben. Welke dag maakt me namelijk niet zoveel uit, als ik maar ruim van tevoren weet welke dag het wórdt ;)
 
21 September, het enige weekend dat er geen Formule 1 is :)
Zelfs vakanties worden daarop aangepast, dus een Megameeting ook :+

Of er moet iemand een groot scherm op de parkeerplaats neerzetten, dan mogen de andere weekenden ook :Y
 
Sta ik nog in de beginpost ook _O-
Wordt er toch aan me gedacht *O*2e
Is misschien wel het handigste ja. Dan is de datum in ieder geval zéker bekend en kan iedereen vast beginnen met vrij regelen.

'kHeb in de poll dan ook maar op 14 september gestemd, omdat die al de meeste stemmen hebben. Welke dag maakt me namelijk niet zoveel uit, als ik maar ruim van tevoren weet welke dag het wórdt ;)


Ten 1e: mf'ers denken toch altijd aan elkaar :+

Ten 2e: Het is gewoon voor sommige mensen handig om het al ver van te voren te weten, ivm vakantie, werk, sociale leven en eventuele andere escapades

:W
 
die met het lekkere weer, zonnetje, 24 graden, geen wolkje aan de hemel, en zonder rare neerslag

welke dag is dat? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan