Datum start topic?

B2

MF veteraan
Donateur
4 jul 2001
2.242
496
Belgie (Gent)
Aangezien ik er niet in slaag om alle topictitels te onthouden, is het geen idee om ook de start van het topic (samen met de datum van de laatste post) weer te geven? Zo zullen mss heel erg oude terug omhooggeschopte topics sneller wegzakken?

En in verband met dat omhoogschoppen, er staat nu al de waarschuwing -topic ouder dan 2 weken-, maar sommigen vegen daar toch vierkant hun kl*ten (als ze die hebben tenminste) aan, kan je dan niet iets inbouwen dat je enkel kan posten/schoppen als je post bvb. minstens 2 lijnen bevat (om :Z -schoppen te vermijden), imho is die schop dan pas nuttig ook? Zal wel niet simpel te implementeren zijn, maar het is maar een idee...
 
sucks.gif
 
Aangezien ik er niet in slaag om alle topictitels te onthouden, is het geen idee om ook de start van het topic (samen met de datum van de laatste post) weer te geven? Zo zullen mss heel erg oude terug omhooggeschopte topics sneller wegzakken?
Helemaal mee eens, kan me soms dood ergeren aan topics die al nergens over gaan, een jaar oud zijn en dan ook nog bovenaan in de lijst terecht komen. '(
Kan me bijvoorbeeld herinneren dat topic over badgeclubs; de eerste post is uit 2001!!
 
Bij oude topics komt er tegenwoordig een waarschuwing te staan als mensen daar in willen replyen, hopelijk gaat dat het omhoogschoppen van oude zooi al voor een groot deel tegen.

Verder is er erg weinig ruimte in de topiclijst om nog meer informatie neer te zetten, dus daar zou ik ff naar moeten kijken.
 
misschien is het ook wel wat om de laatst geposte datum te veranderen door de naam van de gene die als laatst gepost heeft...
 
Die regel bij oude topics is wel goed, maar mischien is het beter om het lettertype b.v. 3x zo groot te maken.
En als het mogelijk is zelfs knipperend.

Michael.
 
Terug
Bovenaan Onderaan