SpecialVeloce
Rookie
Vraagje wie kan mij helpen.
Mijn ketting van mijn Triumph Daytona 600 is opgerekt. De motor loopt maar niet meer lekker.
Stationair gaat het wel maar met rijden.
Nu het ik de timings gecontroleerd en de pijlen wijken iets aff en de spanning slijtage en alles ziet er goed uit.
Nu heb ik de ketting bekeken en het is een DID SCR ketting met 126 links
Kan ik dan gewoon de ketting opmeten volgens het specblad en deze plaatsen?
Ik moet hem nog opmeten maar ik verwacht dat het de DID SCR-0412 SV 126 links
Uit de onderdelen links kom ik hier en daar ook op een Daytona 675 die heeft met bepaalde motorblokken het zelfde type nummer als de 600
De Daytona 675 heeft 2 verschillende type nummers met het zelfde motorblok. Ketting zou het zelfde zijn.
Wellicht zou een tweede handse goede ketting ook een mogelijkheid zijn van een respectabele onderdelen handelaar. Het scheelt met OEM en aftermarket al snel 50 euro.
Mijn ketting van mijn Triumph Daytona 600 is opgerekt. De motor loopt maar niet meer lekker.
Stationair gaat het wel maar met rijden.
Nu het ik de timings gecontroleerd en de pijlen wijken iets aff en de spanning slijtage en alles ziet er goed uit.
Nu heb ik de ketting bekeken en het is een DID SCR ketting met 126 links
Kan ik dan gewoon de ketting opmeten volgens het specblad en deze plaatsen?
Ik moet hem nog opmeten maar ik verwacht dat het de DID SCR-0412 SV 126 links
Uit de onderdelen links kom ik hier en daar ook op een Daytona 675 die heeft met bepaalde motorblokken het zelfde type nummer als de 600
De Daytona 675 heeft 2 verschillende type nummers met het zelfde motorblok. Ketting zou het zelfde zijn.
Wellicht zou een tweede handse goede ketting ook een mogelijkheid zijn van een respectabele onderdelen handelaar. Het scheelt met OEM en aftermarket al snel 50 euro.