Beste heren,
Ik weet niet als ik volgend jaar ga kunnen circuit rijden, vandaar pols ik hier even als er concrete interesse is voor mijn fiets.
Daytona 675 - 2014 ABS model (instelbaar)
- Sebimoto circuitkuipen
- Puig ruit
- Triumph frame bescherming
- bobbins
- LSL clipons
- Pro-grip handvaten
- bijna nieuwe SC2 voor en achter
- bijna nieuwe TRW carbon remblokken voor
- V-trec volledig instelbare rem-en koppelingshendel
- TTSL Carbon luchtinlaat
- TTSL subframe vooraan
- Translogic / Triumph Quickshifter (omgekeerd schakelen)
- GB racing blokbescherming
- Gilles Tooling voor-as bescherming
extra:
- originele uitlaatdemper met kras
- extra kuipenset op te frissen.
- set gebruikte nog goede koppelingsplaten
Staat volledig in orde en rijklaar, vorige winter uitgebreid onderhoud gehad met o.a. kleppen stellen.
Dit jaar koppelingsplaten en schakelvork vervangen bij BMC Assenede Triumph. (heb facturen)
Heb 3 sleutels en complete duitse papieren, totaal +- 35k gelopen met aantoonbaar weinig circuit km. Quasi volledige onderhoudsgeschiedenis aanwezig!!!
Voor een bod van 7000 euro zou ik heel sterk twijfelen om deze te verkopen, heb zelf lang gezocht naar een Daytona van de nieuwste generatie, veruit de meest aangename circuitmoto die ik al gehad heb.
Enige reden dat ik verkoop overweeg is omdat het ernaar uitziet dat ik volgend jaar niet ga kunnen rijden.
Ik weet niet als ik volgend jaar ga kunnen circuit rijden, vandaar pols ik hier even als er concrete interesse is voor mijn fiets.
Daytona 675 - 2014 ABS model (instelbaar)
- Sebimoto circuitkuipen
- Puig ruit
- Triumph frame bescherming
- bobbins
- LSL clipons
- Pro-grip handvaten
- bijna nieuwe SC2 voor en achter
- bijna nieuwe TRW carbon remblokken voor
- V-trec volledig instelbare rem-en koppelingshendel
- TTSL Carbon luchtinlaat
- TTSL subframe vooraan
- Translogic / Triumph Quickshifter (omgekeerd schakelen)
- GB racing blokbescherming
- Gilles Tooling voor-as bescherming
extra:
- originele uitlaatdemper met kras
- extra kuipenset op te frissen.
- set gebruikte nog goede koppelingsplaten
Staat volledig in orde en rijklaar, vorige winter uitgebreid onderhoud gehad met o.a. kleppen stellen.
Dit jaar koppelingsplaten en schakelvork vervangen bij BMC Assenede Triumph. (heb facturen)
Heb 3 sleutels en complete duitse papieren, totaal +- 35k gelopen met aantoonbaar weinig circuit km. Quasi volledige onderhoudsgeschiedenis aanwezig!!!
Voor een bod van 7000 euro zou ik heel sterk twijfelen om deze te verkopen, heb zelf lang gezocht naar een Daytona van de nieuwste generatie, veruit de meest aangename circuitmoto die ik al gehad heb.
Enige reden dat ik verkoop overweeg is omdat het ernaar uitziet dat ik volgend jaar niet ga kunnen rijden.