Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wegens veranderde gezinsituatie verkoop ik mijn daytona 675 SE uit 2009 (24170km) voor 8750 euro. De motor is voorzien van alle mogelijke opties en upgrades en onder andere voorzien van een quick-shifter en een gekeurd alarm.

Iemand interesse *D

[afbeelding]

Succes met de verkoop! M'n vriendin zou hem graag kopen. :Y

Maar laten we eerst maar eens beginnen met haar A'tje en de riding gear. Dus nog heeeeel ver weg van een aankoop ;)
Ze heb verder ook niet de sterkste polsen, dus heb ook gezegd. Rij eerst maar op die van mij voordat we verder kijken.
 
Wegens veranderde gezinsituatie verkoop ik mijn daytona 675 SE uit 2009 (24170km) voor 8750 euro. De motor is voorzien van alle mogelijke opties en upgrades en onder andere voorzien van een quick-shifter en een gekeurd alarm.

Iemand interesse *D

[afbeelding]
Wel aardig aan de prijs, damn :P
Die raak je niet kwijt ben ik bang
 
Laatst bewerkt:
Wel aardig aan de prijs, damn :P
Die raak je niet kwijt ben ik bang


Thanks voor je reactie.
Ik was er al bang voor dat de opties weinig extra zouden opleveren.
Zitten ook net nieuwe banden, ketting en tandwielen onder.

Ook staat er op internet weinig vergelijkingsmateriaal.
Wat verwacht jij dat een dergelijke motor oplevert?
 
Thanks voor je reactie.
Ik was er al bang voor dat de opties weinig extra zouden opleveren.
Zitten ook net nieuwe banden, ketting en tandwielen onder.

Ook staat er op internet weinig vergelijkingsmateriaal.
Wat verwacht jij dat een dergelijke motor oplevert?
Extra opties kun je het beste los verkopen, krijg je meer voor terug :Y
Denk dat je rond de 7.000 moeten gaan zitten: http://link.marktplaats.nl/692413851
In ieder geval succes met de verkoop :Y
 
Vanavond maar even voor deze prijs hem op marktplaats zetten.

Doet toch wel zeer ;( . Het blijft een van de mooiste motoren en rijdt echt fantastisch.
Wie weet in de toekomst. De nieuwe versies zien er ook erg geklikt uit, al had van mij de uitlaat onder het zadel mogen blijven zitten. Is nu een beetje een gsx look :X
 
Laatst bewerkt:
Helemaal met de anderen eens hier.. Opties los verkopen en motor wat scherper neerzetten.. 7500 is een mooie vraagprijs.

Die 2009 SE is wel precies de motor waar ik ooit verliefd op werd na een proefrit.. helaas niet het geld gehad toen om hem in die outfit te kopen!
 
Ik ben er wel gecharmeerd van, maar het is voor mij mooi dat je rustig langs een dijk rijdt met een gangetje van 60 a 70 zonder dat je na een uur je polsen voelt.

Of bedoel jij dat ie bokkig is op lage snelheden?

Beetje late reactie van mij... :$

Een Superduke R was erg bokkig bij lage snelheden / lage toerentallen.
Maar ik weet niet of dat bij de gewone Superduke ook zo is.
Qua uiterlijk vind ik KTM's trouwens echt supergaaf. Lekker wat anders!

Gewoon een proefrit maken dus. Smaken over rijervaringen verschillen tenslotte ook heel erg :Y
 
Hallo iedereen,

Eindelijk neem ik de tijd om mijzelf even voor te stellen. Ik lees namelijk al een geruime tijd mee en ben nu ruim in jaar in het bezit van een daytona 675 bj 2008.

Ergens in 2007 zg ik voor het eerst een daytona 675 rijden, ik had geen id wat voor een motor dit was maar wat ik wel wist was dat ik er een wilde hebben.

Ondertussen is het december 2011 en heb ik het geld bij elkaar om een leuke daytona te kopen. Na lang ondertussen mei 2012,zoeken op het internet had ik er een gevonden via motorshopper. Het was een daytona 675 bj 2008 kleur jet black en een kmstand van ongeveer 10500 en de prijs 6750 euro. Had kort ervoor een beurt gehad. Vervolgens een proefritje gemaakt en was helemaal verliefd. Maar toch eerst een paar nachtjes erover nadenken voor de koop te maken. Een week later heb ik haar opgehaald en leek het een zeer gelukkig huwelijk totdat. Ik ga met de daytona naar mijn werk en het ging perfect, een maal aangekomen op mijn werk zie ik dat mij olielampje knipperd als de motor stationair loopt gaf ik gas dan was het weg. Ik weer naar huis gereden via de monteur. Deze dacht dat er te weinig olie in zat. Maar dit was niet het geval. Dan maar olie aftappen en de carterpan er onderuit en wat blijkt koperkleurig vijlsel in de pan. Slechte boel dus, dit betekende schade aan de lagerschalen. Affijn deze reparatie laten doen in de winter van 2012.

Maart 2013 eindelijk rijden dan, nee weer niet. Accu stuk, hoppa een nieuwe erin. Starten en lopen motor een kwartier laten lopen en vervolgens de motor weer de garage in. Dagje later wil ik gaan rijden en dit lijkt goed te gaan totdat ik 200 mtr van huis ben. Motor begint zwaar te lopen en slaat af. Ik de monteur gebeld en deze heeft hem opgehaald. Paar dagen later diagnose te horen nokkenassen helemaal kapot gedraait alsmede de delen waar de nokken assen in draaien. Wat betekent dit cilinderkop kapot een andere zal gekocht moeten worden. Na wat zoeken een goede tweedehands kop op de "kop" getikt. Maandje later motor weer terug. En wat blijkt hij rijd fantastisch maar ondertussen 3000 euro verder. Maar nu wel er blij dat zij het goed doet. Zal binnekort even een foto plaatsen een een lijstje met de specs.

Groetjes Reggie
 
M'n vriendin zegt, wil je die niet!? :)
Maar goed, zit met een 2006 model. En niet genoeg reserve om dat gat op te vullen.

Gaat je zeker lukken om die kwijt te krijgen. (ik zou als verkoper van z'n SE en specs niet te ver onder je vraagprijs zakken daarom)
Maar goed dat is geheel aan jezelf natuurlijk.

Had ik onze auto nu maar niet gekocht maandje terug :D:D
 
Dat gaat hard naar beneden met de prijs, nog even en dan koop ik hem voor de handel :P

Of ik... maar denk eerder voor erbij naast de zwarte variant..

Ik zou zeker niet meer zakken en hem eerder terug zetten op ca. 7-7,5K zodat je nog onderhandelingsruimte hebt. Voor 6,5K is het echt een koopje!! Het is dat de mijne wordt gemaakt na mijn ongeval van 18 mei j.l. anders had ik hem gekocht voor het verzekeringsgeld... waarom heb je je advertentie toen niet geplaats :N O-) :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan