Daytona 675/650/600 #11 vol met nieuwe spanning(regelaars)

Status
Niet open voor verdere reacties.
p5pb10885550.jpg


Grote broer..
 
Heren, dames,

was even benieuwd naar de onderhoudsinterval van de Daytona 675 en ik kan het Wphb via de OP niet meer vinden. Ik dacht dat na de 1000km beurt, de 1e beurt weer bij 10000km is. Klopt dit?

Cheers,

Jerd.
 
Laatst bewerkt:
Volledige nieuwe 995cc triple met geïnverteerde cilinderkop, magnesium carters.
Duolever-achtige voorvering, dikke brembo's en specifieke Öhlins demping.
Direct en horizontaal geplaatste monoshock achteraan, gelaste 'SBK' alu brug.
Lichtgewicht magnesium wielen, minimaal kuipwerk.
Minimaal frame van alu buizen, in samenwerking met Pierobon ontwikkeld.
Blok als semi-dragend onderdeel.
Volledig digitaal dashboard met tractie- en wheeliecontrole + uitschakelbaar ABS.
Dikke 185 (+7 met akra) paardjes zou haalbaar zijn bij een drooggewicht van ong. 165 kilo.
Twee ronde openingen in de kuip vooraan. Links een oldschool ronde koplamp, rechts de luchthapper.

Geen duo wel..

En ah ja.. zelf getekend :P
 
Laatst bewerkt:
Heren, dames,

was even benieuwd naar de onderhoudsinterval van de Daytona 675 en ik kan het Wphb via de OP niet meer vinden. Ik dacht dat na de 1000km beurt, de 1e beurt weer bij 10000km is. Klopt dit?

Cheers,

Jerd.

Voor het 2009 model klopt dit, onderhoudsinterval is om de 10.000 km (of om het jaar een aantal punten volgens mij). Voor de nieuwere modellen durf ik het niet met zekerheid te zeggen, mijn vermoeden is dat het niet gewijzigd zal zijn.
 
Toevallig iemand enig idee wat de binnenmaat van het balhoofd is? Ik ben nu even niet in de buurt van mijn motor om het op te meten.
 
Zet deze ook maar in de OP heb nu ff geen betere foto :$



2010 Daytona 675 SE

Technical Mods
Akrapovic slipon
Quickshifter
K&N Luchtfilter
Dunlop sport smart 2

Optical Mods
Watsen design knipperlichten voor
Motodynamic led achterlicht
Custom korte kentekenplaathouder
Carbon hugger
Carbon hitteschild uitlaat
Carbon inlays voor
Korte vertelbare rem en koppelingshendels
 
Rot op oma! :P


Dit topic moet ff opgeschud worden, dus maar ff wat plaatjes plempen van Mettet vorige week en de Daytona...

DSC_7226_zps10fdec9e.jpg


DSC_7804_zps9b1a6ed5.jpg


DSC_7866_zps3be4ab2e.jpg


Nu nog wat meer aan de houding werken en het bovenlijf de comfortzone uit sturen... :$
 
Als jullie nog iemand weten die een 675r (bouwjaar 2011) zoekt, met zo'n 7000km op de teller. Laat diegene mij dan even een pm'tje sturen.

Ik ga de mijne de deur uit doen :$


Ik zit trouwens al een tijdje op dit forum, maar ben vooral een lezer dus wellicht "kennen" jullie mij niet ;)
 
Zo dan. Heeft de Daytona mij gister toch even lelijk laten staan. Ik was een rondje aan het toeren en had zo'n 60km gereden. Vervolgens bakje koffie gedaan bij mijn ouders, wil ik wegrijden...niets..niet starten, enkel een klikje. Hmmm, accu waar ik als eerste aan dacht, dus via een auto de motor via startkabels gestart. Dat ging goed dus vlug naar huis.
Ik was bijna thuis, op ongeveer een kilometer afstand, gaat de motor opeens moeilijk stationair draaien en het lampje van de benzine ging aan, wat raar was daar de tank nog half vol was.
Bij het laatste stoplicht hield in 1 keer de hele motor er mee op en kon ik dus een kilometer lopen met de motor en het was gelukkig gister niet zo heel warm....

Ik heb de accu nu aan de lader hangen want deze was dus helemaal leeg. Morgen hoop ik dat de accu vol is en zal ik deze eens doormeten...wordt vervolgd.
 
Weet iemand waar ik die hele mooie kuipknippertjes vandaan kan halen? Die LED Watsen signals of mooie look-a-likes??
 
Nou, gister nieuwe accu gehaald daar de oude toch wel ook bol stond. Accu gevuld en vervolgens opgeladen, in de motor gezet en hoopvol de sleutel omdraaien...maar het bleef angstvallig stil.
Het enige wat werkte was de verlichting. Vervolgens alle zekeringen nagekeken maar kon niets raars vinden. Op google zoeken wat het dan eventueel kon zijn. Op een gegeven moment las ik op een forum dat misschien de killswitch aan stond. En verdomd, waarschijnlijk tijdens het duwen naar huis afgelopen maandag, onbedoeld de switch ingedrukt. Switch uitgezet en het vertrouwde geluid was er weer. Daarna de spanning gemeten maar deze is toch te laag. Bij 5000 rpm heb ik maar 12.8V en doet moet toch boven de 13V zitten.
Dus gebeld naar MotoBreda en deze hebben er gelukkig nog 1 liggen. En hij heeft gelijk nagekeken of mijn motor al de terugroepactie heeft gehad aangaande de regelaar en dit bleek dus niet het geval te zijn. Wordt dus vervangen zonder dat het mij wat kost. :)
 
Goedemorgen! Ik heb een aantal detailfoto's van een originele rem/schakelset nodig. Dan bedoel ik specifiek de schakelzijde van het bevestigingspunt van de schakelas. Aangezien ik die schakelset niet meer heb, heeft iemand van jullie een paar goede foto's voor me?

Bij voorbaat veel dank!
 
heej mensen ik zal me even voorstellen, Yoram uit leiden, heb sinds 2 weken een triumph daytona 675, hiervoor op een honda hornet gereden.
als eerste wat een vet ding, 3 cylinders zijn echt de shit.
paar vraagjes :
zijn er meer mensen die veel last van de wind hebben en er een ander ruitje op gezet hebben ?
Is er iemand die een ixil tripple demper onder zijn daytona heeft ? wil deze kopen. maar voor die 600 euro zou ik hem wel eens eerst in het echt willen zien en horen.
353982-group-buy-ixil-exhaust.html

full

full
 
Thanks! Heb je miss een close up vh kniegewrichtje op de schakelas? Ik heb wat ingezoomd op jouw foto. Zie onderstaand. Ik wil even zien hoe dat precies in elkaar steekt.

[afbeelding]

Zoiets?

full

full


Nee,ik heb ze er niet afgehaald,zijn een reserve set voor mijn circuit motor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan