Daytona 675/650/600 deel 12 Vol de lente in!

ellenkox

MF'er
10 jul 2017
112
5
31
Tilburg
dames en heren, vanochtend geconstateerd dat mijn 675R met kenteken 13-MD-VG uit 2014 gestolen is
Shiiiit, inmiddels al terug gevonden?

Erg stil in dit topic, maar ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag. Ik heb de TOR uitlaat onder m'n Daytona zitten. Mag ik hiermee het circuit op? Is die niet te luid? En mag ik er Duitsland mee in?

JappieF87

2 pitten, en weer 3 andere
21 nov 2008
1.669
18
44
Amsterdam

Erg stil in dit topic, maar ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vraag. Ik heb de TOR uitlaat onder m'n Daytona zitten. Mag ik hiermee het circuit op? Is die niet te luid? En mag ik er Duitsland mee in?
Nope, nooit meer teruggezien. Hij is gewoon de lift ingereden en daarna spoorloos. Inmiddels wel een vervangende 2012 staan, maar is toch niet hetzelfde ;(.

Idd, errrrruuuuuuuugggggggggg stil hier

downsider

MF veteraan
30 mrt 2008
13.767
1.805
54
tilburg

De meeste niet,is uiteindelijk een open pijp:)
In duitsland zullen ze er ook niet vrolijk van worden

ellenkox

MF'er
10 jul 2017
112
5
31
Tilburg
Nope, nooit meer teruggezien. Hij is gewoon de lift ingereden en daarna spoorloos. Inmiddels wel een vervangende 2012 staan, maar is toch niet hetzelfde ;(.

Idd, errrrruuuuuuuugggggggggg stil hier
Ugh, hoe brutaal! Erg balen dat je er niets meer van hebt vernomen. Fijn dat je dan nog een nieuwe hebt kunnen halen, maar dan nog :(
De meeste niet,is uiteindelijk een open pijp:)
In duitsland zullen ze er ook niet vrolijk van worden
Dat dacht ik dus ook, en volgensmij kan hij ook wel boven de 94.4 dB geluidsnorm uitkomen? Aantal mensen zeggen dat ik me niet zo'n zorgen hoef te maken, maar het is toch flink balen als ik er af word gehaald of een bon krijg in 't buitenland.

Dus maar een originele einddemper besteld, dan moet ik wel veilig zitten. :')

basman180

MF veteraan
11 jul 2003
4.821
525
41
www.youtube.com
Heb hier een piepende 675. Na wat onderzoek komt het van de voorste aanzuigbuis in de voorkuip. Heb wel wat gelezen over flappermod, maar ik wil die klep eigenlijk smeren zodat het piepen stopt. Of is er een andere oplossing om het piepen te stoppen? Alles demonteren en die servo uitschakelen via tuneEcu is het laatste redmiddel wat ik wil toepassen.

erwinnl

MF'er
15 feb 2010
212
13
Van het zomer weer een trip gemaakt met de daytona, dit jaar hebben we zoal Albanië en Montenegro aangedaan. Wat een betrouwbare motor teller staat nu op 96.000km op naar de ton! IMG_20190705_120708.jpg

• Like
Waarderingen: Rosti_84 en downsider

JappieF87

2 pitten, en weer 3 andere
21 nov 2008
1.669
18
44
Amsterdam
Sinds kort eigenaar van een Triumph Daytona 675R (nog geen foto's, komen eraan). Ik wil mijn hendels t.z.t. wisselen. Tips welke hendels het beste zijn?

Deze vond ik

EP Triumph Daytona 675R Short Clutch and Brake Lever set 2011 - 2017

Bekijk bijlage 1428908
ligt eraan wat je zoekt (let op, je heb een R dus de Brembo hendel is anders dan de normale versie geloof ik), heb sinds een week deze erop zitten:

UK racesupport, daytona 675R hendels
Gisteren paar rondjes zandvoort gedaan en bevallen prima