Daytona 675/650/600 deel 12 Vol de lente in!

Zit volgens mij inderdaad niet echt heel veel leven meer in dit topic.

Ik neig er na om een 675 ergens op te duikelen dus lees vast terug!
 
is er een foefje om de clippons toch te kunnen verstellen?...
kun je makkelijk een QS instaleren opeen daytona?
het gaat om een daytona 675 2007
 
is er een foefje om de clippons toch te kunnen verstellen?...
kun je makkelijk een QS instaleren opeen daytona?
het gaat om een daytona 675 2007

Volgens mij zijn de M6 boutjes alleen maar om het juist te positioneren/fixeren.
Zonder deze kun je ze vrij,in elke hoek, monteren.
Aftermarket zijn ook niet gefixeerdheb ik er op zitten.
Makkelijk voor een circuitfiets,de buizen zijn los te vervangen.
 
thanks!
afgelopen vrijdag met maatje op assen gereden, en hij rijdt op daytona, alleen maar pijn in hand en lastig volledig gas geven.
 
Goedemiddag,

Heeft iemand van jullie ervaringen met het importeren van een daytona 675 uit de UK.
Geeft dat problemen met verlichting etc bij RDW?

Ik hoor graag de bevindingen
Kaz
 
Nou importen hoeft niet meer.
Ben sinds vandaag eigenaar van een Daytona 675R uit 2012.

Probeer dit topic een beetje leven in te blazen
 

Bijlagen

  • IMG_20201204_151911_880.jpg
    IMG_20201204_151911_880.jpg
    436,8 KB · Weergaven: 23
Mooie Daytona! Ga je geen spijt van krijgen!

Heb je je lenzen al omgezet naar EU versie?
 
heeft iemand een idee om de gaten van de passagierssteunen netjes af te dichten?
Ik ben bekend met deze optie, maar voor stukje plastic...

De rest is RVS, maar M8 Bolkoppen zijn niet breed genoeg en een net iets te grote ring ertussen heeft ook niet mijn voorkeur.
 
Laadspanning probleem waarvan ik denk de dynamo maar eens door te gaan meten.
Iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad met zijn 675?

Bij volle accu,

12.10 contact aan waarbij het licht dus ook aanstaat, servo is klaar met controle.
12.90 contact uit
14V 5000 rpm
12V stationair.

Bij gas geven komt er pas laadspanning.
 
Laadspanning probleem waarvan ik denk de dynamo maar eens door te gaan meten.
Iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad met zijn 675?

Bij volle accu,

12.10 contact aan waarbij het licht dus ook aanstaat, servo is klaar met controle.
12.90 contact uit
14V 5000 rpm
12V stationair.

Bij gas geven komt er pas laadspanning.

Vriend van mij heeft met een Daytona praktisch zelfde probleem gehad.
Bleek ook de Dynamo te zijn
 
Zal vandaag of morgen eens een wisselspanning controle doen.
 
Bij mij was vorig jaar ook de stator doorgefikt (1 fase). De dealer had gemeten, maar ik kon er aardig lang op doorrijden (want gas geven), maar eenmaal gestopt of in de stad was ik de pineut. Dus het gevolg lijkt een logische verklaring met dat die stationair al niet genoeg laadt.
Had het voorheen ook op een R6 en CBR 600F, te weinig (niet overtuigend) laadspanning bij stationair was in beide gevallen de dynamo de sjaak.
 
Wisselspanning was idd niet goed en zo ziet de stator eruit. Er is wat verkleuring bovenin de foto.. minimaal maar toch. Nieuwe stator is besteld en de afloop post ik uiteraard hier. De sr is nog goed naar mijn idee.
 

Bijlagen

  • 20201214_142618.jpg
    20201214_142618.jpg
    212 KB · Weergaven: 9
Binnenkort is waarschijnlijk deze Daytona te koop. 52.000km. kleppen gesteld bij 45.000. onlangs nieuwe schijven voor en achter. Nieuwe kettingset. Nieuwe dyanamo. 3 maanden geleden vorkkeringen vervangen.
 

Bijlagen

  • 20201220_153600.jpg
    20201220_153600.jpg
    478,8 KB · Weergaven: 15
Mijn Daytona '06 vreet accu's. En net zoals anderen heb ik ook vaak problemen met starten. Ik ga ook even meten of ik geen lekstroom heb ergens.

Maar ik zal nog een nieuwe accu moeten bestellen. Welke accu raden jullie aan voor de Daytona 675?
 
Terug
Bovenaan Onderaan