dirkvb
MF'er
Bedankt voor de tip. Ik ga die zeker ook vervangen. Ook nog op zoek naar een backprotector.
die best passen met je pak aan . die van spidi en dainese blijken de beste , zelf heb ik een dainese wave
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip. Ik ga die zeker ook vervangen. Ook nog op zoek naar een backprotector.
Weet ik , maar heb dit geprobeerd maar makkelijk is een andere zaak . Lukt niet echt om eerst backprotector in te klikken een dan het pak aan te trekken. Moet je zelf maar eens uitproberen mss lukt het je welOkay, maar mijn pak is voorbereid om de backprotector in te klikken. Lijkt mij ook wel handig daar deze dan wel beter blijft zitten. Tenminste, dat denk ik.
Ik ga binnenkort maar eens naar een winkel om me te laten informeren. Vind het toch wel belangrijk om een goede protector te hebben.
Dag mede Daytona rijders!
Weet iemand van jullie een goede (voor)paddockstand voor mijn Daytona 675?
Ik heb er nu eentje wat onder het balhoofd in gaat, maar daar ben ik niet zo'n fan van.. dus wilde ik kijken naar goede alternatieven.
Welke hebben jullie?
Het ligt eraan waarom je een voorste paddockstand nodig hebt. Als het alleen voor poetsen is, is de onderste ruim voldoende. Je kunt dan gewoon je wiel draaien en je komt (bijna) overal bij. Degene die je al hebt is handig als je bijvoorbeeld je voorwiel of de vorkpoten wil demonteren.
Die laatste soort heb ik zelf ook voor mijn 848, alleen dan van BikeLift. Deze zijn in mijn ogen wat stabieler, de motor kan hier minder snel vanaf "glijden" naar mijn idee.
You're welcome! Ik heb nu drie stands van BikeLift, 2 achter* en 1 voor stand. De stand die ik had voor m'n Daytona heb ik aan een maatje verkocht nadat ik de Daytona de deur uit had gedaan. Beide motoren thuis hebben een enkelzijdige achterbrug.
Ik heb de stands van BikeLift in meerdere werkplaatsen gezien, geeft mij wel vertrouwen in het merk en de stands.
*1 voor mijn motor en 1 voor die van mijn vriendin
Ik had er geen vertrouwen meer in. Om (voor mij) onverklaarbare reden viel hij at random uit. Alle usual suspects had ik al nagelopen. Toen zette ik voor mezelf het een en ander op een rijtje wat ik allemaal al had moeten en laten doen aan de fiets...
- in 4500km 1 liter olie opgestookt
- bij 15000km nieuwe remschijven
- 520 ketting en tandwielen[/il]
- Nog wat kleine dingen...
Ik heb denk ik een ex circuitfiets gekocht (eerste motor), ik wilde dan ook niet wachten tot er weer iets kapot zou gaan. Op dat moment kwam er een hele mooie 848 binnen bij de Ducati dealer, de deal was toen snel gemaakt. (helemaal nadat ik nog een week een klanten 848 EVO mocht inrijden).
Zonde van die Daytona
Maar is wel een logische keuze geweest, ik zou hetzelfde gedaan hebben denk ik.
Maar rijden op een 848 EVO is zeker geen straf
Wat een porno bike is dat zeg!
Dan doe ik ook even mee.....
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Concurrentie
Mooie fiets KDTL! Succes met de verkoop!!