Daytona Roadstar Gore-tex

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.B.C

Die hard MF'er
10 mrt 2008
523
0
Alphen aan den Rijn
Heb hier nog een paar Daytona laarzen liggen van het type Roadstar Gore-tex in maat 43. De laarzen zijn zo goed als nieuw en zijn een van de beste laarzen die er zijn. Ze zijn erg soepel en tegelijkertijd op de juiste plekker verstevigd, dus geen zere voeten maar wel veilig. Daarnaast is er ook goed op te lopen, zeker in verhouding met menig andere motorlaars.

Hieronder een foto ter indicatie en een link naar een filmpje met uitleg over de laars. Ik zal binnenkort een foto van mijn laarzen uploaden.

big_Daytona_RoadstarGTX_3199_1.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=1WENE01EUIE

Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, maar wel graag normaal bieden. Nieuwprijs was 280 euro.
 
Precies de laarzen die ik zoek. Alleen heb ik meestal maat 44 in motorlaarzen. Mijn schoenmaat is meestal 43.5 (size 10.5). Vallen deze groot of klein?
 
K heb zelf maat 43 in bijvoorbeeld nike of dat soort schoenen, wat klassiekere schoenen vaak 42/42.5. Dus ze vallen voor motorlaarzen relatief groot, in verhouding met Sidi bijvoorbeeld.
 
Hmm, in Nike's heb ik juist 44+. Verwacht dat deze me net te klein zullen zijn. Jammer!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan