Daytona sportlaarzen, maat 43 NIEUW!!!

nopper

MF veteraan
11 jun 2004
3.192
10
meerhout
Een paar gloednieuwe zwarte sportlaarzen van Daytona. Voor de EVOsecurity enkele jaren geleden uitkwam was dit het topmodel : schitterende kwaltiteit, goede pasvorm, met een binnenlaars en een buitenlaars. De laarzen zijn afgewerkt en verstevigd met echt carbon.
Mijn vriendin heeft net dezelfde laarzen. Na haar laarzen meer dan een jaar intensief gebruikt te hebben zijn er nog totaal geen gebruikssporen te zien. Dit is echt topkwaliteit!!!

Nieuw kostten deze laarzen vroeger meer dan 400 euro. Vraagprijs 215 euro. Goedkoper ga je deze kwaliteit NOOIT vinden. Zoek maar op het net naar een goed paar Daytona's. WIJZIGING : NU DUS VOOR 160 EURO!!!! Reden : lees verder.

Als cadeau gekregen,... maar net een maatje te klein.

Als je op je blote voeten met je hiel tegen de muur gaat staan, en je zet voor je grote teen een streepje kan je je maat meten. Als dit 26 à 27 cm is passen de laarzen perfect.

Zelf ga ik dus op zoek naar een 44 :(
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit weekend op ebay een paar dezelfde (2de-hands)laarzen gewonnen in een maatje groter voor 160 euro.

Bijgevolg mogen de mijne ook voor deze prijs weg! Maar ik herhaal : deze zijn echt wel nieuw. Ik heb er effe mee rondgelopen om te merken dat ze te klein waren. Dat is alles. Ze hebben nog nooit met de motor gereden.

Ik wil ze evt ook verzenden.
 
ff meten straks *O*
alvast succes!

edit: ik heb 26cm, succes!
Moet prima lukken hoor, 26cm. Ideaal lijkt me. Mijn vriendin heeft normaal een 38, en die draagt in diezelfde Daytona's een 40.
En ze mogen dus weg voor 160 eurootjes

Ik schreef je trouwens een mailtje, maar dat botst terug.
Hopelijk lees je het hier
 
hmm sorry, heb vandaag bij Arie molenaar's budgetstore dainese laarzen gekocht voor 50euro(afgeprijsd van 290euro..gele laarzen,hehe), had al genoeg uitgegeven aan t pak!!!! succes met de verkoop.


mail moet gewoon kunnen = hotmail, normaal geen prob. mee?!
 
mooie laarzen! Heb zelf ook daytona's

Ongeveer mijn maat....je kunt me mailen als ze nog niet verkocht zijn.
 
Laatst bewerkt:
hehe, je hebt de startpost aangepast naar 26&27cm, details!!

:Y

succes!
Ik schrijf 26 à 27, omdat het bij deze laarzen echt niet uimaakt of ze een centimeterje speling hebben. Er zitten namelijk carbonnen en stalen inzetstukken in. Die maken de laars zo stevig dat je nooit het gevoel hebt dat ze te groot zijn. Zoals ik al zei : m'n vrouw heeft normaal een 38, maar draagt zonder problemen een 40. Vandaar dus.
 
Ik schrijf 26 à 27, omdat het bij deze laarzen echt niet uimaakt of ze een centimeterje speling hebben. Er zitten namelijk carbonnen en stalen inzetstukken in. Die maken de laars zo stevig dat je nooit het gevoel hebt dat ze te groot zijn. Zoals ik al zei : m'n vrouw heeft normaal een 38, maar draagt zonder problemen een 40. Vandaar dus.


ik snap hem hoor, haha, vond het alleen grappig om te zien dat je de startpost had aangepast. maar succes met de verkoop en natuurlijk een subtiel schopje! *O*
 
Heb ook wel interesse. Maak eens een prijsje incl. verzending naar België?
Als je in Mechelen woont kan je ze gewoon in Meerhout (België) komen passen
Of ik stuur ze gratis voor je op. Lijkt dat je wat? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Meerhout ligt in België tussen Antwerpen en Hasselt , België ligt ten Zuiden van Nederland... :+

Maar voor 160 euro krijg je ze thuis geleverd. (Shit,... ik heb al spijt dat ik dit geschreven heb,... maar beloofd is beloofd)
 
Terug
Bovenaan Onderaan