Daytona sportmotorlaarzen

mca2

Die hard MF'er
13 aug 2007
881
0
Centraal
Vergeleken met mijn Sidi Vortice klompen voelen mijn Daytona tourlaarzen als pantoffels. Omdat de bescherming waarschijnlijk vergelijkbaar is, kijk ik naar Daytona sportlaarzen. Deze zijn er in diverse soorten, strive, voltex, sports etc.

Omdat ze nogal aan de prijs zijn, zou ik ze graag eens passen. Iemand ervaring met deze laarzen en suggesties naar een dealer met deze laarzen op voorraad?
 
Voor passen heb je toch winkels? of denk ik dan heel ouderwets? :)
Lijkt het wel op want ik ken geen verkooppunt in NL die ze in de winkel heeft staan. Alleen maar de toerlaarzen maar niet de sportlaarzen
 
Laatst bewerkt:
Ga je voor de duurste full spec, of een model eronder?
Je kunt de goedkopere modellen bij veel Duitse online shops bestellen, paypall betalen en zonder kosten terug sturen.Ga je voor de duurste(mijn keus qua veiligheid), dan zou ik bij ATC racingparts.de bestellen en ze op maat laten maken. Hij heeft de beste aanbieding. De koop loopt via hem, de afwikkeling via de fabriek. Of contact opnemen bij de fabriek, die helpen je graag verder met waar bestellen en de maat opnemen. Het op maat laten maken heeft de voorkeur bij het duurste model omdat ze anders op de een of andere manier wel eens kunnen gaan knellen. Je kunt dan ook je eigen kleur samenstellen en alle toeters en bellen eraan hangen. De pijp van je broek valt wel tussen de binnen en buiten laars, houdt daar rekening mee. Misschien dat je je pak aan moet laten passen. Vaak met een stukje leer bij de rits op te lossen. Bestel om te passen ook een maat groter, ze vallen wat kleiner.
 
Thanks maar dacht inderdaad aan de Voltex of Strive oid. Misschien dan toch maar bestellen en zien hoe ze zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan