DB eater Bos GP1 uitlaat

R1kkie

Rookie
25 mrt 2004
3
0
Den Haag
Ik heb een GP1 van Bos voor mijn R1. De DB eater zit met een imbusboutje vast. Wanneer ik dit boutje los haal en verwijder, wat moet ik dan verder nog doen om de DB eater te verwijderen? (Toch er alleen met een tang aan trekken???)
gaarne uw technische aanbevelingen :)
 
Geeft meer lawaai (ong. 2 dbA), misschien iets meer vermogen (heb je toch al genoeg), klinkt voor motorliefhebbers best mooi, maar levert vooral meer gezeik met de politie op etc.
Wanneer een Bos wat ouder wordt neemt het geluidsniveau zowiezo al toe.
Bij mij in de buurt reed iemand rond met een volledig open pijp. Gevolg: hetze van de politie, veel controle's, en ze staan volledig in hun recht.
 
Ok, maar ik woon in een woestijn waar er geen politie is.
En ik wil het alleen vanwege de studie achter de techniek graag weten.
Dus... als iemand weet hoe die DB eater eruit moet???
 
gewoon met een tang eruit trekken, gaat wel erg stroef omdat de db killer erin zit geklemd, mocht het niet lukken met hem eruit te trekken pak dan een combinatietang en klop voorzichtig op de tang om hem eruit te krijgen

veel suc6
 
ik heb er ook een op mijn r1 zonder killer. Geeft een goed en toch beschaafd geluid. Met killer is hij slechts iets stiller. Ik krijg alleen nu moeilijk mijn killer erin, daarom deze maar aan de onderkant 1 cm afgezaagd.

valt best mee de herrie op een r1

gewoon doen, lekker toch die herrie
 
Men neme een Boor. Boor de popnagel eruit. Pak een tang, en trek met beleid aan de DB killer. Waarschijnlijk zal dit beleid iets opgevoerd moeten worden tot lomp geweld, en een paar tellen later lig je achter in de schuur te kijken met je DB killer eruit :)

suc6
 
Terug
Bovenaan Onderaan