DB-Killer DAM uitlaat

Kuusj

Die hard MF'er
11 aug 2007
550
0
Beek (Limburg)
Ik ben al een tijdje zoekende naar een DB-killer voor een Dam uitlaat.
Heb al meerdere keren mailtjes gestuurd naar DAM,
maar blijkbaar zitten ze daar niet zo te springen om uberhaupt iets te laten horen dus dan hier maar eens vragen.

Weet iemand of er standaard DB killers zijn voor DAM uitlaten, of dat er ook een ander merk passend gemaakt kan worden?
 
ga naar een willekeurige garage en vraag of ze een db-killer voor je kunnen maken. Zo heb ik het ook gedaan voor m'n laser uitlaat. Ze vroegen er meen ik 2 tientjes voor *O*
:W
 
Ik ben al een tijdje zoekende naar een DB-killer voor een Dam uitlaat.
Heb al meerdere keren mailtjes gestuurd naar DAM,
maar blijkbaar zitten ze daar niet zo te springen om uberhaupt iets te laten horen dus dan hier maar eens vragen.

Weet iemand of er standaard DB killers zijn voor DAM uitlaten, of dat er ook een ander merk passend gemaakt kan worden?
dat is toch het doel van een db-killer :+
 
bel eens met startwin die maken voor iedere uitlaat een db killer prijzen liggen tussen de 30 en 45 euro per killer ( ligt er aan hoeveel werk t is )
 
als je er een custom laat maken heb je toch geen e-keur? en dat is toch het doel van een db killer ofniet? (duitsland ingaan dus :+ )

vele uitlaten die zonder DB-killer geleverd worden hebben al geen e-keur, daar doet een merk DB-killer ook niets aan.

EEn goede killer zorgt ervoor dat je niet teveel lawaai maakt, dat scheelt in bekeuringen
 
Gewoon even bij roukama halen.
Als het niet goed past , Wikkel je hem in met allumimium tape in tot hij strak in het gat zit.

google roukama.
Ze verzenden denk ik ook wel.
Kost 12 euro zo een killer dan heb je lange en korte versie

Zo heb ik er 2 gekocht paste niet helemaal dus gewikkeld met allu tape.
De hoekjes in het pijpje heb ik naar binnen geramd met een doorslag en een hamer omdat ze wel heel erg dempte op mijn motor.
Pas op alu tape is scherp zie mn verwikkelde vinger :')

GroteFoto-IQWUWS8Y.jpg
GroteFoto-JDHXYRIV.jpg

GroteFoto-47APYTRI.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die kerel van DAM is inderdaad wel heel slecht te bereiken.
Op email moet je niet rekenen.

Gewoon ff bellen, is een toffe gast.
 
Gewoon even bij roukama halen.
Als het niet goed past , Wikkel je hem in met allumimium tape in tot hij strak in het gat zit.

google roukama.
Ze verzenden denk ik ook wel.
Kost 12 euro zo een killer dan heb je lange en korte versie

Zo heb ik er 2 gekocht paste niet helemaal dus gewikkeld met allu tape.
De hoekjes in het pijpje heb ik naar binnen geramd met een doorslag en een hamer omdat ze wel heel erg dempte op mijn motor.
Pas op alu tape is scherp zie mn verwikkelde vinger :')

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Door die dingen naar binnen te slaan loop je een groter risico om je demperwol eruit te fikken.

en dat dempen is eigemlijk wel waar ze voor gemaakt zijn..... O-)
 
Laatst bewerkt:
Hahaha nou zonder is oorverdovend maar ik heb ze half naar binnen geslagen , het klopt dat als je ze helemaal plat ramt idd het wol aan de killers zit :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan