Ik heb onlangs een db killer gekocht voor mijn uitlaat. Deze zijn van eenzelfde fabrikant.
De db killer is na 100km erg zwart. Volgens de dyno bank staat hij op top iets te rijk. ...
Ik wil de db killer beter laten flowen door extra gaten erin te boren.
Zitten hier nog bepaalde voorwaarden aan? Waar boren, hoeveel gaten en hoe groot.
Het probleem is dat de motor nu net op de grens van acceptabel geluid zit. Het mag wel iets harder maar niet heel veel.
Daarbij is de demper tot 2x toe van de link pijp geschoten, terwijl alles goed vast zat. Teveel druk in de demper?
En als laatste heb ik minder pk en koppel met deze demper dat origineel. Dat lijkt me ook niet in orde toch?
Tips zijn zeer welkom!
De db killer is na 100km erg zwart. Volgens de dyno bank staat hij op top iets te rijk. ...
Ik wil de db killer beter laten flowen door extra gaten erin te boren.
Zitten hier nog bepaalde voorwaarden aan? Waar boren, hoeveel gaten en hoe groot.
Het probleem is dat de motor nu net op de grens van acceptabel geluid zit. Het mag wel iets harder maar niet heel veel.
Daarbij is de demper tot 2x toe van de link pijp geschoten, terwijl alles goed vast zat. Teveel druk in de demper?
En als laatste heb ik minder pk en koppel met deze demper dat origineel. Dat lijkt me ook niet in orde toch?
Tips zijn zeer welkom!
Laatst bewerkt: