Db Killer/max geluid motor ?

Hoi,

ik heb voor mijn aankomende motor waar een laser uitlaat op zit een db-killer besteld (zat er niet bij)

wat is nu eigenlijk het max wat mijn 98' ZX6R aan geluid mag produceren ik had gehoordt dat het ong 5 dba mag afwijken ...

weet iemand een site o.i.d. waar je dat allemaal kunt vinden politie heeft dit allemaal in een boek staan ..

thx

ps ik heb namelijk een DB meter kan het dus zelf meten.


sander
 
Hoi,

ik heb voor mijn aankomende motor waar een laser uitlaat op zit een db-killer besteld (zat er niet bij)

wat is nu eigenlijk het max wat mijn 98' ZX6R aan geluid mag produceren ik had gehoordt dat het ong 5 dba mag afwijken ...

weet iemand een site o.i.d. waar je dat allemaal kunt vinden politie heeft dit allemaal in een boek staan ..

thx

ps ik heb namelijk een DB meter kan het dus zelf meten.


sander
Staat op de motor. ( tenminste bij de modernere wel :P ) Op het plaatje bij je balhoofd.
 
Ik heb ook een lasertje op mijn RFje zitten en maak ook gebruik van een DB-killertje. Deze koste iets van 55 piek toendertijd.
Het korte buisje dat je erin monteert zorgt wel voor een afname van geluid, maar dat is bij mij alleen bij de lagere toerentallen, tot ongeveer 5000 rpm. Daarna maakt het helemaal niets meer uit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan