DB killer nodig voor deze Laser demper

DualDevil

MF veteraan
26 mrt 2008
7.753
27
Vlaardingen
Ik wil graag een db-killer voor deze demper. Nou weet ik niet welke demper het is, of hoe ik daar achter moet komen. Het is een laser, maar welke? Op de laser site staat geen exacte kopie van deze. Ik zou verwachten dat ik een db-killer hiervoor zo zou kunnen bestellen, maar zoek dus wat advies van de kenners. :}

7cxaW.jpg

8wuZe.jpg

8trN3.jpg


Hoe zou ik het het beste aanpakken?
 
Ik wil graag een db-killer voor deze demper. Nou weet ik niet welke demper het is, of hoe ik daar achter moet komen. Het is een laser, maar welke? Op de laser site staat geen exacte kopie van deze. Ik zou verwachten dat ik een db-killer hiervoor zo zou kunnen bestellen, maar zoek dus wat advies van de kenners.
Hoe zou ik het het beste aanpakken?

Als er Laser Deeptone op staat, dan is de kans groot dat het een Laser Deeptone is. _O-

Dat de afbeelding op de Laser site niet identiek is (http://www.laserexhausts.nl/Bikes/ProductInformation/Deeptone.aspx), duidt er op dat het model is gewijzigd. Is bij de Duotech ook gebeurd, waardoor je 2 verschillende maten dB killers hebt. Ik zou met Laser contact opnemen, of je dealer laten bellen. Mogelijk zijn killers voor het oude model nog gewoon leverbaar.

Groet,
Ronald
 
Ik heb op mijn oude duc ook laser dempers gehad, met standaard laser killers, die deden niet heel erg goed hun best en heb later via www.luckyducyperformance.nl killers besteld ( vergeleken met die van Broos.)


Stuur maar een foto en voor 27,50 per stuk heb je een goed werkende DB-killer waarmee je zelfs het circuit op kunt en beter werken dan de laserkillers.
 
Men koopt blijkbaar eerst een demper die niet geschikt is voor de openbare weg (zie foto) om vervolgens er een db-killer er in te monteren? Wat wil men dan, goedkoop op de eerste rang zitten?

Veel succes met het zoeken.
 
Men koopt blijkbaar eerst een demper die niet geschikt is voor de openbare weg (zie foto) om vervolgens er een db-killer er in te monteren? Wat wil men dan, goedkoop op de eerste rang zitten?

Veel succes met het zoeken.

Men koopt een motor (met racedemper) die naar zijn zin te luid is :z, moet ik de motor dan laten staan omdat er geen db-killer in zit? Dit komt wel goed hoor ;) .
 
Heel simpel, als ik in de ochtend weg rijdt dan hoef ik niet perser de buurman wakker te maken die net terug is van zijn nachtdienst.

Edit: er zit ook gewoon een gaatje in voor montage van de db killer, en ik heb de motor gekocht met deze demper, daar laat ik de koop niet om schieten.
 
Laatst bewerkt:
Illegaal of niet is meestal helemaal niet zo belangrijk, het gaat er een beetje om hoe je het doet. Tuurlijk kan je alsnog een bekeuring krijgen in Duitsland, maar als je niet meer herrie maakt dan de gemiddelde ander, en je gedraagt je verder goed maak je iig goeie kans.

Verder is in Nederland volgens mij de enige eis dat hij dus niet boven x db mag komen? Daar ben ik niet helemaal zeker van, maar de kans dat je beboet wordt voor een redelijke hoeveelheid geluid is klein, maar nu is het gewoon een beetje té, voor mezelf, voor de buurt, voor de wet.
 
Luckyducy gaat er eentje voor me fabriceren, ik zal het hier wel even laten horen als hij gemonteerd is, of iig beschrijven. Geen idee of dat geluid een beetje op te nemen zal zijn / waardevol zal zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan