katja
MF'er
Hallo,
Een aantal maanden geleden heb ik een zzr600 uit '94 gekocht als woon-werk motor.
Hier zit een Remus demper op zonder db-killer. Nu wil ik dit seizoen graag weer een
aantal circuitdagen meepakken waar een killer helaas verplicht is. Nu heb ik het idee
dat de motor op deze demper is afgesteld, hij klinkt mooi, motor loopt super en verbruik is
erg netjes (ruim 1/21). Gaat een db-killer hier (veel) invloed op hebben?
Een andere optie is om er een standaard uitlaat van bijvoorbeeld een CBR600 op te zetten,
waarschijnlijk net zo duur als een db-killer (de goedkope universele gaan waarschijnlijk niet
passen omdat het uiteinde van de demper niet recht is) en de demper die er nu opzit vind
ik persoonlijk toch al niet mooi. Daarnaast zit er een achterlijk dik verbindingsstuk aan
dat eerder aan de grond komt dan de stepjes wat ik ook geen fijn idee vind.
Ga ik erg veel problemen krijgen qua afstelling als ik de huidige demper vervang voor een
standaard van een andere 600?
Een aantal maanden geleden heb ik een zzr600 uit '94 gekocht als woon-werk motor.
Hier zit een Remus demper op zonder db-killer. Nu wil ik dit seizoen graag weer een
aantal circuitdagen meepakken waar een killer helaas verplicht is. Nu heb ik het idee
dat de motor op deze demper is afgesteld, hij klinkt mooi, motor loopt super en verbruik is
erg netjes (ruim 1/21). Gaat een db-killer hier (veel) invloed op hebben?
Een andere optie is om er een standaard uitlaat van bijvoorbeeld een CBR600 op te zetten,
waarschijnlijk net zo duur als een db-killer (de goedkope universele gaan waarschijnlijk niet
passen omdat het uiteinde van de demper niet recht is) en de demper die er nu opzit vind
ik persoonlijk toch al niet mooi. Daarnaast zit er een achterlijk dik verbindingsstuk aan
dat eerder aan de grond komt dan de stepjes wat ik ook geen fijn idee vind.
Ga ik erg veel problemen krijgen qua afstelling als ik de huidige demper vervang voor een
standaard van een andere 600?