Db killer termignoni

Ryukirin88

Rookie
10 okt 2018
7
0
Hoi allemaal! Drie weken geleden mijn eerste motor gekocht. Een ducati monster 900 uit 2004 met mooie carbon Termignoni uitlaten.

Hoewel deze een prachtig geluid maken, ben ik op zoek naar db killers. Ik heb namelijk geen zin in een enorme boete. De vorige eigenaar heeft de motor overgekocht zonder de db killers en had ze er dus niet even bijliggen. Mijn zoektocht heeft tot zover niets opgeleverd. Wie kan mij helpen?
 
Hier kunnen ze op maat worden gemaakt voor je. Zelf geen ervaring mee maar is mij aangeraden toen ik met een demperloze Mivv in de rondte reed.

Bedankt! Wel een beetje ver voor mij. Ben woonachtig in omgeving Amsterdam. Maar als dat de laatste oplossing is dan is het niet anders. Wellicht iets dat dichterbij huis is?
 
Tja, ik heb tweedehands een goedkope Bos-demper op de kop getikt. Mivv dempertje kopen? Maakt een hoop lawaai. ;)

Ook een idee ja. Ben alleen best gecharmeerd van het termignoni geluid, mag alleen wat zachter om aan de normen te voldoen. Een Mivv demper eronder knallen zonder db killer zou het ook niet echt oplossen. _O-
 
Ik heb voor mijn demper een universele db- killer bij japparts gekocht.
Dat was een rechte en paste niet door de knik in het eindstuk van de demper ( zoals bij jou )
Ik heb er toen een driehoekje uitgeslepen en daarna door m'n broertje laten lassen.
Werkt perfect en was niet duur.
 
1543847094569.png

Niet zo moeilijk te maken
 
Ik heb daar geen verschil in waargenomen,heb ook wel eens flink betaald voor een killer maar maakt niet zoveel uit.
Ze doen toch allemaal min of meer hetzelfde,ze knijpen je open uitlaat een beetje.
Voor het geld zou je best eens zo'n goedkope kunnen overwegen, is er ook zo weer uit om een andere te proberen.:)
 
Zolang de Hermandat alleen maar kijkt of er een inzit en verder niets uit elkaar haalt of metingen doet kan je er natuurlijk ook een eindring in schroeven die niet echt wat doet... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan