DB-killer Two-Brothers uitlaat

Higgins

MF veteraan
27 okt 2005
34.412
6
Horst
Hoi, ik ben op zoek naar een DB-killer voor een Two-Brothers uitlaat.
En wel het type P1R.
Demper zit onder een ZX-10r (04-05 model)
 
db-killer voor Two Brothers ?

Naar mijn weten heeft Two Brothers geen db-killers,als het wel zo is en je hebt hem laat het dan aub weten waar je die vandaan hebt.
 
Die zijn voor de meeste modellen gewoon leverbaar, maar niet goedkoop. Ze kosten meestal enkele tientjes per stuk....
Heb je interessse, dan kan ik ze bestellen......
 
db-killer voor Two Brothers ?

Naar mijn weten heeft Two Brothers geen db-killers,als het wel zo is en je hebt hem laat het dan aub weten waar je die vandaan hebt.

typenr in mijn post is de db-killer zelf.
Ik weet wel waar ik hem zou kunnen krijgen, maar was benieuwd of misschien iemand hem thuis had liggen. Bij mij heeft er namelijk ook een ingezeten af en toe (ik mis ook een schroefje dus het is losgeweest) alleen zit ie er nu niet meer bij.
In de states kost ie 30-35 dollar...
 
Ok,ik heb het type C3.

Daar zit dus geen db-killer in en ook geen gaatje om er één in te zetten.
Gaatje is het probleem natuurlijk niet maar het vinden van een passende db-killer dus wel........
 
Ok,ik heb het type C3.

Daar zit dus geen db-killer in en ook geen gaatje om er één in te zetten.
Gaatje is het probleem natuurlijk niet maar het vinden van een passende db-killer dus wel........

ik heb ik type c5 meen ik..... ff nasjekkuh....
db-killer zit geklemd achter de eindtop die je er mbv 6 inbusjes vanaf kunt schroeven...
 
Ik heb wel eens db-killers gemaakt.
Dus: Als er nog behoefte is, laat het me dan weten.

waarvoor, die je achter die eindtop moet klemmen voor de 2-bros?????
of die jezelf vast kunt/moet schroeven dmv gaatje in het laatste stukje pijp?
 
ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat deze ook maar heel weing dB dempt
hij haalt alleen de echt harde klappen eruit.
duitsland zou ik in ieder geval niet ingaan met een twobros :N

005-P1R_supressor.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat deze ook maar heel weing dB dempt
hij haalt alleen de echt harde klappen eruit.
duitsland zou ik in ieder geval niet ingaan met een twobros :N

[http://www.twobros.com/Exhaust/005-P1R_supressor.jpg (afbeelding)]


die is het ja......
ben er net nog geweest, duitsland......
 
Jazeker, broer heeft 2-brothers op de pan en dat werkt als een trein

Dus een gaasje voor de eindtop, en dan voldouwen met ruwe staalwol.....
hmmm... het is het proberen waard natuurlijk, niet al te vol natuurlijk.....
 
Dus een gaasje voor de eindtop, en dan voldouwen met ruwe staalwol.....
hmmm... het is het proberen waard natuurlijk, niet al te vol natuurlijk.....
Dat is precies zoal 2B het zelf ook doet.... De silste dB-killer is ook een gaasje dat deels afgedekt is. Dek er wel om dat de druk in de uitlaat fors oploopt, en dat deze veel heter wordt. Voor een carbon-versie zal ik dat zeker afraden.....
 
Dat is precies zoal 2B het zelf ook doet.... De silste dB-killer is ook een gaasje dat deels afgedekt is. Dek er wel om dat de druk in de uitlaat fors oploopt, en dat deze veel heter wordt. Voor een carbon-versie zal ik dat zeker afraden.....


hmm... bij mij is het een open gat volgens mij........
en de db-killer, is een stukje allu......
 
hmm... bij mij is het een open gat volgens mij........
en de db-killer, is een stukje allu......
Dat klopt.... Dan heb jij de tweede, derde of vierde dB-killer. De eerste (= stilste) heeft een rond gaasje van ca. 5cm lang, waarvan het uiteinde is afgesloten met een metalen dop. Ze verkopen hem liever niet, en de garantie op de uitlaat vervalt bij gebruik van deze dB-killer.
 
Dat klopt.... Dan heb jij de tweede, derde of vierde dB-killer. De eerste (= stilste) heeft een rond gaasje van ca. 5cm lang, waarvan het uiteinde is afgesloten met een metalen dop. Ze verkopen hem liever niet, en de garantie op de uitlaat vervalt bij gebruik van deze dB-killer.

Nou, ik heb er helemaal geen, maar toen ik dus aan het zoeken was op i-net voor een killer, kwam ik er eentje tegen die eigenlijk gewoon een stukkie allu was, en volgens de posts hierboven van anderen, doet ie eigenlijk helemaal niks....
 
Nou, ik heb er helemaal geen, maar toen ik dus aan het zoeken was op i-net voor een killer, kwam ik er eentje tegen die eigenlijk gewoon een stukkie allu was, en volgens de posts hierboven van anderen, doet ie eigenlijk helemaal niks....
Ik heb er 3 verschillende in gehad, en het verschil is enigzins tot goed merkbaar. Echter, de uitlaten blijven iets tot veel te luid om door een meting te komen......
 
Ik heb er 3 verschillende in gehad, en het verschil is enigzins tot goed merkbaar. Echter, de uitlaten blijven iets tot veel te luid om door een meting te komen......

Hij hoeft voor mij niet persee door een meting te komen voor circuit of zo, daar heb ik een orignele demper voor aangeschaft, het is puur dat als we de eiffel in gaan, dat ik iets achter de hand heb om het geluid iets te dimmen..... maar ie moet natuurlijk ook weer niet te warm worden, want anders loopt alles in de soep...
 
Het is al weer een oud topic, maar ik zoek DB killer voor two brothers c4 uitlaat.

Iemand een idee....
 
Terug
Bovenaan Onderaan