db killer voor Laser Oval gezocht

Horstman

MF'er
25 mei 2014
137
116
Friesland
Ik ben verdrietig geworden vandaag. '(

Tijdens een lange toertocht ben ik mijn db killer van mijn Laser Oval carbondemper kwijt geraakt.
Onderweg zat ik nog te genieten hoe mooi mijn VFR800 klonk tot ik bij een tankstop vast moest stellen dat het gat in mijn demper groter was dan toen ik vanmorgen van huis vertrok. De demper ligt waarschijnlijk ergens langs 's heeren wegen, maar die ga ik zeker niet terug vinden.

Heeft iemand misschien nog een dergelijke db killer in de rommelbak liggen of een complete demper waar er nog eentje in zit?

Deze vraag is in het verleden wel vaker gesteld, maar rommelbakken hebben de eigenschap dat er met enige regelmaat ook weer rommel bij komt.

Wie kan mij blij maken?
full
 
Hoi RockyK,

Bedankt voor je aanbod, maar ik heb vanmorgen even een bezoekje aan Boonstra gebracht en daar trof ik in een grote bak met diversen meerdere originele Laser Oval db-killers. Ik heb er eentje in mijn uitlaat gemonteerd en eentje voor reserve onder de buddy. Bij fors rijden en hoge toerentallen willen de rvs-aangelaste beugeltjes wel eens scheuren. Dat is me in het verleden wel vaker overkomen. Als je er dan op tijd bij bent kun je de boel weer lassen. Ben je er niet op tijd bij, dan wordt hij onderweg uitgespuugd en is ie pleite...
Daarnaast heb ik nu nog eentje extra waarmee ik nog iemand blij kan maken die er ook nog eentje zoekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan