DB KILLER

lovehandle

Rookie
10 nov 2012
8
0
Utrecht
Hallo allemaal,

Ik heb pas het A rijbewijs gehaald en een Kawasaki ZZR 600 gekocht uit 1990.
Hieronder zit 1 mooie uitlaat van het merk D&D.
Het klinkt werkelijk bruut, alleen mijn buren vinden het niet zo'n fijn geluid.

En dan nu de vraag..................................

Waar kan ik voor dit merk een DB Killer kopen.
Misschien handig om te weten de kop van de killer moet 54mm zijn.

Alvast bedankt voor de reactie's
full
 
man voor 1,50 een stukje verwarmingspijp kopen bij de gamma, steek die net zo ver in je uitlaat totdat het geluid acceptabel wordt, daar zaag je hem af, en even een beugeltje eraan lassen voor de montage.....
hoe simpel en goedkoop wil je het hebben......
 
Rij ff naar Mile Pajic.
www.pajic-racing.nl

Mille is veel te duur!!
Ga liever naar Catapult uitlaatfabriek in Doetinchem. Op internet moeilijk te vinden. Achter in de hoek van het industrieterrein, bij de Ford garage industrieterrein op, kruising links helemaal naar achteren rijden dan rechts, daarna aan de linkerkant . Effe vragen. Daar kostte mij een decibelkiller 7,50 euro
Of zoek op internet een andere demper...
 
Mille is veel te duur!!
Ga liever naar Catapult uitlaatfabriek in Doetinchem. Op internet moeilijk te vinden. Achter in de hoek van het industrieterrein, bij de Ford garage industrieterrein op, kruising links helemaal naar achteren rijden dan rechts, daarna aan de linkerkant . Effe vragen. Daar kostte mij een decibelkiller 7,50 euro
Of zoek op internet een andere demper...

Kijk dat zijn de tips. Nog nooit van gehoord :)
 
Voormalig BSM, geen hele onbekende in de uitlaatwereld hoor!
Hij maakt een eigen merk, de merknaam ben ik helaas even kwijt vandaar lastig te vinden..

BSM zat eerst in Zelhem, daar ken ik hem wel! Zat achter mijn oude werkgever Gesink.
Maar is het de oude eigenaar van BSM of de nieuwe eigenaar onder een nieuwe naam?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan