DB-Killers voor Ducati Performance Remus uitlaten?

czy

MF'er
27 mrt 2003
204
0
Herent (Belgie)
Hey,


Ik heb Ducati Performance uitlaten van Remus voor mijn M750 van '98.
Weet iemand of ik hier DB - killers voor kan krijgen?

Ik had naar Remus gemaild en kreeg als antwoord dat ik dan nieuwe dempers moest kopen.
Weet er iemand of er zo universele DB - killers bestaan?

Thanx Czy
 
Hey,


Ik heb Ducati Performance uitlaten van Remus voor mijn M750 van '98.
Weet iemand of ik hier DB - killers voor kan krijgen?

Ik had naar Remus gemaild en kreeg als antwoord dat ik dan nieuwe dempers moest kopen.
Weet er iemand of er zo universele DB - killers bestaan?

Thanx Czy

Heb je eindelijk rake klappen wil je ze weer dempen... :?

Maar goed, ieder heeft zo z'n eigen redenen, tenslotte heb ik ook een dB killer in mijn raceuitlaat gemaakt want dat was echt te hard.

In mijn geval heb ik een RVS ring passend in het eindstuk genomen en daar een pijpje met dezelfde hoek als het eindstuk in gelast. Een beetje experimenteren met hoeveel er dichtgemaakt moet worden van het pijpje doet wonderen. Nog steeds hard maar ik durf in ieder geval weer om 06.00 uur mijn Tuono te starten. Mocht je dit niet zelf kunnen dan zou ik Startwin eens bellen, wellicht kunnen zij je helpen. Ook zijn er een aantal universele dB killers op de markt verkrijgbaar. Passen en meten zonder vooraf het resultaat te weten.... Het blijft een gok. Orginele dempers dan maar weer?

Succes.
 
Probleem zijn mijn buren, ik werk wisselende posten en vertrek vaak om 05:30 uur.

Wij hebben een gemeenschappelijke garage voor heel de blok en als ik em start dan davert het nogal een beetje.

Thanx voor de info!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan