Db killers

Siero

MF'er
25 sep 2007
110
0
Nijverdal
Hallo allemaal,

Ik heb een VTR SP1 met Laser uitlaten.
De db killers zitten er nog in, ik wou ze er uithalen maar krijg ze er met geen mogelijk uit.
De schroefjes heb ik eruit, maar zijn er nog tips en truc's om ze eruit te krijgen.
Kon alleen zien dat er boven in schroefjes zitten.

Gr Jeffrey
 
Ze zitten gewoon errug vast.
Zit er ook geen haakje aan de binnenkant van de dBkiller?
(zal niet, aangezien dit kan gaan fluiten op een twin)

Dan zou ik de demper eraf halen en aan de onderkant met een stok (bezem) een paar tikjes geven. Op die manier zou het altijd wel moeten lukken.
 
Kunnen best aardig vast zitten.
Origineel krijg je bij je uitlaat ook een hulpmiddeltje om je killer eruit te snokken. Gewoon een stuk ijzer met een haak, die je in je db-killer steekt en dan achter het randje pikt (in je demper dus)

Ik denk als je een metalen klerenhanger hebt waar je effe een haakje aan buigt, dat dat ook wel werkt.

Misschien handig om te weten; killer is ca. 15 tot 20 cm lang, schat ik. Dat je niet een meter diep in je demper zit te wroeten ofzo. :P
 
Ik heb zelf een stuk draad end (M10) met aan 1 kant een moer dan een ring en weer een moer en aan andere kant een oog. Zet de ring net achter uiteinde van killer in de pijp en dan met korte rukkies tik ik hem eruit. Past ook precies in mijn buddyseat
 
Laatst bewerkt:
(oude) griptang op de rand van de dB killer vastzetten , vervolgens met een hamer op de griptang beuken en zo de dB killer eruitrammen


ennu voordat je ze er weer in zet ff bijwerken dat ze niet meer zo klemmen...
 
Laatst bewerkt:
(oude) griptang op de rand van de dB killer vastzetten , vervolgens met een hamer op de griptang beuken en zo de dB killer eruitrammen


ennu voordat je ze er weer in zet ff bijwerken dat ze niet meer zo klemmen...


Dit laatste heb ik dus ook geprobeerd, maar tervergeefs.
Bedankt voor jullie tips, ik zal nog een poging wagen, en het zijn er ook nog 2!
 
Ja goede vraag, ik ben vanmiddag ook aan de gang geweest om de killer eruit te halen. Ga als ik tijd heb even wat in "speciaal gereedschap" in elkaar knutselen, dan moet het wel lukken.

Als je de killer eruit heb, laat dan even weten hoe je het gedaan hebt (kan ik het ook proberen!)
 
HET ZIJN WEL ovale dempers, ik bewaar de db killers wel! Helaas.....

Ik heb ook laser ovale dempers op mijn TLR, ik heb van het weekend de db killers eruit gehaald en heb ze er met moeite uit kunnen krijgen ... Boutje los en let dan op dat achter dat boutje nog een los schroefje zit anders valt deze in de uitlaat ....
De db killer zit vast geklemt op drie punten in de demper, ik kreeg hem er ook niet uit, uiteindelijk de dempers losgeschroeft en via de achter zijde met een lange schroevendraaier en hamert een paar tikken gegeven. Na deze actie vielen ze eruit.....

Overigens wat zijn die db killers klein :-S stellen echt niets voor ...
 
huh?! ik had afgelopen weekend geen moeite met het verwijderen van de db-killers uit mn titanium oval dempertje van BOS *O* .

met punttang moertje vasthouden, imbusje om het schroefje los te draaien en vervolgens met de waterpomptang het killertje eruit trekken! appeltje eitje!



wat een pijpje :9~ en wat een geluid :9~

en idd, ik ben ook wel benieuwd of je ze er al uit hebt :Y
 
Laatst bewerkt:
Ben wel benieuwd of ze er al uit zijn? :)


Heb ze er vanavond eruit gehaald!
Vond wel dat het er wel weer voor is...

Heb de zelfde techniek gebruikt als de eerste keer, Met de waterpomp erbij maar heb nu een iets zwaardere hamer gebruikt een paar flinke meppen en ze waren los!

Nu komt er een nog lekkerde soundje uit! Jihaaaaaaaaaaaaaa 8-)

Thankz guyz
 
Terug
Bovenaan Onderaan