DB-killers

R1ockeloen

Rookie
27 okt 2008
20
0
Eindhoven
Hallo,

Ben net nieuw bij jullie en al meteen een vraag.
Heb sinds kort een Speedster Streetrod Slash-Down uitlaat van Cobra onder m'n motor zitten, besteld uit Amerika, scheelt nogal wat.
Maar nou wil ik DB killers hebben voor het geval we naar Duitslland gaan.
En die kan ik nou net niet vinden.
Misschien dat iemand van jullie iets weet.
Alvast bedankt.
René
 
er word (vooral in duitsland) Niet alleen op het geluid gemeten maar ook naar hetE keur merk.
Ook al voldoet jouw geluid aan de db norm dan kun je zonder e-keurmerk alsnog een boete krijgen met een rijverbod.
Je kunt dan je motor tot aan de nederlandse grens weg(laten)slepen, of ter plekke een goedgekeurde demper monteren.......
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ben net nieuw bij jullie en al meteen een vraag.
Heb sinds kort een Speedster Streetrod Slash-Down uitlaat van Cobra onder m'n motor zitten, besteld uit Amerika, scheelt nogal wat.
Maar nou wil ik DB killers hebben voor het geval we naar Duitslland gaan.
En die kan ik nou net niet vinden.
Misschien dat iemand van jullie iets weet.
Alvast bedankt.
René

Vriendin van mij heeft ze bij Safe Rotterdam gehaald. Ze hadden er één op voorraad en de ander is besteld. Misschien even bellen.

-edit- voor een Cobra demper dus ;)

Het was Safe Rotterdam
 
Laatst bewerkt:
aha DB killers. Weet iemand waar ik er 1 voor een Devil SB2 kan vinden. Heb al bij de dealer gevraagt of ze deze konden bestellen. Maar dat zou niet mogelijk zijn volgens hun. Echter staat het wel vermeld op de website van Devil dat deze leverbaar is. Iemand een idee of wellicht dat iemand er 1 heeft liggen ?
 
De beste tip die ik kan geven is iemand zoeken die dempers maakt, zo heb ik het bij mijn Devil-demper ook gedaan, Ik heb gewoon bij Doma racing een db killer op maat laten maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan