DB-Killers?

Type_ohh

MF'er
16 dec 2004
105
0
Zeist
Afgelopen zomer heb ik m'n motorfiets gekocht, een leuke VFR-750 uit 1989 :] , alleen nu een jaar later hoor ik steeds meer over geluids controls van de politie...

De uitlaat die er onder zit is inmiddels niet meer de originele, i.p.v. 2 pijppen heb ik er 1 met een leuke Laser uitlaat (Pro racing system Carbonfiber....)
Maakt met lage toeren een leuk geluidje, en hoe meer toeren hoe meer ie brult!

Alleen om een mogelijke gedwongen ombouw actie te voorkomen zit ik nu te denken aan een db killer.

Nu heb ik afgelopen vrijdag een DB-killer gekocht bij een zaak in IJsselstein, 't is alleen een geperforeerd stalen plaatje dat achter in de uitlaat moet..
Die zit er nu sinds zondag in, heb alleen het gevoel dat 't niet de beloofd 3-5 db scheelt, eerder 0,03...

Nu sprak ik van de week iemand die had het over een Bosch db-killer die geschikt zou moeten zijn, en anders het laten plaatsen van een demper wall...

Iemand ervaring, advies??
 
Meten is weten :P
Maar bij mij was het duidelijk merkbaar iig. Is gewoon een klein pijpje in m'n demper

full

full


En zonder de dB killer:

full


Hoe ziet die dB killer van jou eruit dan :?
 
Had toen ik 't bestelde ook zo'n pijpje verwacht, maar ik kreeg een of ander grof zeefje..

Maar schijnbaar heeft Bosch dB killer met 'paraplutjes' à €35,-- ps, maar passen die ook in andere / oudere dempers?
 
Had toen ik 't bestelde ook zo'n pijpje verwacht, maar ik kreeg een of ander grof zeefje..

Maar schijnbaar heeft Bosch dB killer met 'paraplutjes' à €35,-- ps, maar passen die ook in andere / oudere dempers?

Deze is er origineel ook niet voor, ziet er ook niet echt super uit, maar gaat om het doel natuurlijk, en dat valt me eigenlijk niet tegen.
 
Das geen dB killer das een thee-zeef :X :X :X

:+

Dankje wel! :} (voor de foto's)
Dankje wel! :+ (voor de opbouwende kritiek)

Maar 't is echt bedoeld en verkocht als db killer, maar zoals ik al zij, 't werkt niet, ik heb een kreativere oplossing nodig...
Jou niet originele killer, was dat nog een bepaald fabrikaat die voor meer dempers passend te maken moet zijn?
 
Heb idd een paar van die topics gevonden, kan alleen nog niet zelf lassen... (staat wel op m'n te leren lijstje)

Vraag me alleen af als ik 't zelf maak waar ik het beste de specificaties van dan kan halen, of dat het natte vinger werk ook een resultaat kan hebben...
 
er is vast wel iemand in de buurt die kan lassen. ik heb er nu 1 zitten in me sebring van me gsxr maar die moet nog ff goed gelast worden. ik weet niet waar ze gewoon tekopen zijn,behalve bij de leverantier
 
Terug
Bovenaan Onderaan