dbkiller kwijt..

Lady_Di

MF veteraan
1 okt 2010
6.415
1.051
Borger-Odoorn
Ja hoor, heb ik net deze winter een mooie beowulf op mijn motor, verlies ik deze week mijn dbkiller...balen want in Duitsland kan je hem er toch maar beter in hebben en daar rijden we vaak.

Is zo' n dbkiller eigenlijk ook in Nederland te krijgen? Ik kan natuurlijk Engeland proberen maar dan zijn de verzendkosten misschien wel hoger dan het hele pijpje. En als ik een nieuwe heb, hoe voorkom ik dan dat hij weer lostrilt?
 
Stuur Bolski eens een PB die weet of heeft dat vast wel.

Oh ja opletten tegenwoordig, db killer kwijt, motor kwijt, legaal nog wel :')
Er loopt een topic over....
 
...

Oh ja opletten tegenwoordig, db killer kwijt, motor kwijt, legaal nog wel :')
Er loopt een topic over....
Of het legaal is betwijfel ik, maar het is in samenwerking tussen politie en justitie, en die staan boven de wet.
 
Vandaag heb ik er toch maar een telefoontje aan gewaagd naar Beowulf. Aangezien het ding er spontaan afgevallen is, sturen ze mkj kosteloos een nieuwe. Over super service gesproken!

Blijft mijn vraag:hoe voorkom ik dat hjj weer lostrilt? Hij zit gewoon met een boutje en moertje vast.
 
Vandaag heb ik er toch maar een telefoontje aan gewaagd naar Beowulf. Aangezien het ding er spontaan afgevallen is, sturen ze mkj kosteloos een nieuwe. Over super service gesproken!

Blijft mijn vraag:hoe voorkom ik dat hjj weer lostrilt? Hij zit gewoon met een boutje en moertje vast.
Loctite.
 
Vandaag heb ik er toch maar een telefoontje aan gewaagd naar Beowulf. Aangezien het ding er spontaan afgevallen is, sturen ze mkj kosteloos een nieuwe. Over super service gesproken!

Blijft mijn vraag:hoe voorkom ik dat hjj weer lostrilt? Hij zit gewoon met een boutje en moertje vast.
Iets langer boutje en 2 moertjes erop draaien.
 
Veerring onder de lockmoer vastlassen en dan een extra moer erop. :Y
 
Schroefdraad iets beschadigen met een tang, en dan weer er op schroeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan