DCR 2010, wie rijdt er mee met de Ducati Clubrace dit jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar sla ik over, alleen als het nat is heb ik een kans een beetje voorin te rijden op de SV650 Cup fiets. Als het droog is rijden ze mij in de weg in de bochten en rij ik jullie in de weg op het rechte eind :-)
 
Heeft iemand een idee hoe strikt er gekeken wordt naar de afmetingen van de nummers op je motor?
 
Heeft iemand een idee hoe strikt er gekeken wordt naar de afmetingen van de nummers op je motor?
Nou ehhhh amper niet............. knip zelf altijd wat uit een grote lap stickervel, de raarste combinaties en heb er nog nooit wat over gehoord.
 
Vrijdag groep 4 #181

Zaterdag T-4 # 215
full
 
Wil iemand hier nog circuitdag Assen met ART-motor op donderdag 27 mei, de donderdag voor de clubrace?

Ik heb me ingeschreven in groep rood 2 met rondetijd van 2.05. Kost 199 en aan jullie de eerste keus.

Moet morgen op reis voor werk en kom pas woensdagmorgen terug. Wordt een beetje teveel allemaal.

hier nog meer info:

http://www.artmotor.de/si...ction/10/assen/assen.html
 
Helaas, net de racecommissie mijn annulatie toegestuurd. Ik moet voor het vrouwtje zorgen dat net zal geopereerd zijn. Deze Guz zul je dus dit jaar niet te zien krijgen. Jammer, maar zo is het.


gold_trophy_mettet-2010_557.jpg


Dus mocht er nog iemand net naast de pot gepist hebben, er is weer een plaatsje vrij bij de Euroclassics.
 
Nou mensen, haal mij maar weer van het lijstje. :N

Van het weekend wezen toeren in de Ardennen samen met een maat die op mijn Trumpet reed. Vlak na Stoumont een inschattingsfoutje en de bocht iets te hard in en ik hoor achter me een hoop geschraap en dan een doffe klap.
De Trumpet ligt onder de vangrail en mij maat er vlak naast. Mijn maat kwam er uiteindelijk gelukkig goed vanaf met 13 hechtingen in zijn knie, maar de Trumpet is ´Einde oefening´. De motor was met de onderzijde van het blok tegen het paaltje van de vangrail geklapt: Kappen eraf, voetsteunen kromrd, steunen van frame afgebroken en hele onderzijde van motorblok open, olie eruit, etc. :r

Dus meedoen aan de Clubraces 2010 zit er voor mij niet in, tenzij iemand een 'leenfiets' beschikbaar heeft.
Jammer, vorig jaar 5e en ik hoopte dit jaar iets beter en sneller te rijden. Op naar 2011, gelukkig had ik all-risk op de fiets...................
 
aiiiiiii das mooi kut -O- ... gelukkig all risk! verzacht de pijn al iets.. maar toch.. succes met het opknappen!
 
zo effe de laatste boodschappen gedaan nieuw luchtbed spuitbus om de tent waterdicht te maken bbq pakket mijn dochter morgen om 12 uur vrij en dan met zijn alle na assen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan